Kindje eet heel weinig

Discussie in 'Voeding' gestart door noena, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    hey dames

is het normaal dat je kindje heel weinig eet met dit warme weer?? mijn meisje weigert gewoon, wel drinkt ze juist meer nu

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja is wel normaal, wat dat betreft zijn het net mensen :p

3. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    hahahahaha..

hier geen problemen met het minder eten. Hier eet ze nog net zo als tevoren:D. Wel heeft ze last van diarree...

maar ik zou me er niet druk om maken zolang ze maar wel drinken

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier 2 dagen érg slecht gegeten en vandaag ineens weer héél goed.
    Ik denk dat het sowieso normaal is bij kindjes tussen de 1 en 4 jaar ;) (of ouder?) , af en toe lekker eigenwijs en dit vrij lang vol kunnen houden door slecht te eten. En het warme weer draagt hier alleen maar aan bij...
    Als er wel goed gedronken wordt, zou ik wat extra fruit geven, eventueel in een shake ofzo...

5. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Hier ook de laatste 2 dagen veel minder eten, maar wel extra veel drinken en wat diarree. Tja ik heb zelf ook geen trek met dit weer!

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hier eet ie juist meer ;) Ik had het helemaal niet erg gevonden als ie minder had gegeten, aangezien ie zwaar zat is ;)

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ja hier ook eentje die minder eet. maar dat komt ook omdat hij moe is van de creche. vaak wilt hij dan niet eten, voor het gemak maak ik dan een lekker flesje warme pap voor hem. als hij dat poheeft valt hij als een blok in slaap. dan maar geen avondeten vandaag.

hij drinkt wel goed zijn sapjes en water dus hij krijgt voldoende vocht binnen.

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hier ook hoor. En door de warmte slaapt ze ook nog eens minder overdag, dus is ze 's avonds erg moe. Ze wilde om 5 uur (had het al iets vroeger gepland vanwege de vermoeidheid) zelfs al niets eten, en heeft dus alleen een flesje melk op... Inderdaad, wel gewoon drinken, dus dat lijkt me in ieder geval het belangrijkst. Nu ligt ze gelukkig lekker te slapen al!

Deel Deze Pagina