2 maanden later

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door chiset81, 16 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiset81

chiset81 Actief lid

28 mrt 2011
    128
    0
    0
    Inmiddels is ons zoontje al weer 2 mnd geweest en de afgelopen tijd is voorbij gevlogen alsof het niks was.
    Grote zus is apetrots natuurlijk en helpt met alle liefde mee met het badje en het flesje..
    Maar niet alleen grote zus geniet volop, ook ik en natuurlijk papa voor wie dit het eerste kindje is.
    Het is dus ruim 2 mnd verder en geen bevalling die je graag over doet maar toch zegt mijn gevoel dat ons gezin nog niet compleet is en het kriebelt al weer enorm.
    Zouden dit hormonen zijn die nog door mn lijf gieren? En zijn er meer mama's die dit hebben?
    Het is gewoon zoiets moois en ondanks dat het best zwaar was is het allemaal zo snel gegaan.
    Herkennen meer mama's zich hierin?

2. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik totaal niet maar er zijn er vast wel ;)

3. mappel

mappel Niet meer actief

ja ikheb het ook,alleen dit is mijn eerste..

4. miep84

miep84 Niet meer actief

Ik had dat na mn eerste wel heel erg! Nu na de geboorte van de 2e (is nu 6wk) helemaal niet. Ik ben zelfs al rompertjes mt50 aan het weggeven aan zwangere vriendinnen :)

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Niet zo snel al, sterker nog, toen was ik doodsbang om weer seks te hebben, stel je voor dat ik weer zwanger zou worden:$
    Eigenlijk juist pas toen alle hormonen een beetje m'n lijf uit waren, zo rond 9 maanden.

Nu vind ik het jammer me nog steeds niet compleet te voelen met 2 kindjes. Het blijft maar kriebelen, heel irritant.

Maar goed, als het voor beiden goed voelt en medisch verantwoord is, waarom zou je er niet voor gaan?

6. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ja hier ook alweer kriebels. Maar voorlopig niet aan de orde, ik had flinke BI en dat is niet overgegaan naar de bevalling. Dus eerst herstellen

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij de oudste had ik heel snel weer kriebels. En een paar maanden later zo blij dat we het niet gedaan hebben! Niet dat zoonlief zo moeilijk was ofzo hoor. Maar ik genoot gewoon volop van 1 kindje, de aandacht die je kunt geven enzovoorts. En soms vond ik het met 1 dreumes wel pittig genoeg. Toen we weer een poos verder waren, was ik er wel gewoon echt klaar voor. Ik denk dat die kriebels in de eerste maanden na de bevalling echt hormonen waren.
    Bij de jongste niet gehad trouwens.

8. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Ik had het ooook! Vooral tussen 2-4 maanden. Nu is het gevoel weer afgezwakt maar weet wel dat ik geen jaren meer wil wachten haha!

Ben tussentijds wel (ongepland) zwanger geraakt, en toen het eenmaal echt werd vond ik het heel anders hoor, werd er een beetje verdrietig van..toen ik er eenmaal aan gewend was, ging het helaas mis.

9. gusto

gusto Niet meer actief

Haha ja herken het. Ik was 5 maanden na de geboorte van mijn dochter dus ook weer zwanger ;)

Ze zijn nu 20mnd en 6mnd en na de geboorte van mijn zoon voelde het wel compleet. Omdat ze zo dicht op elkaar zitten gaat het eigenlijk in 1 moeite door. De eerste maand was even zwaar maar nu gaat het zo makkelijk en ben ik heel erg blij dat ze zo weinig in leeftijd verschillen.

Ben nu wel gelijk alles aan het opruimen, al het babyspul weg. Het voelt echt goed zo!

10. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Hier lijkt het me ook prachtig, maar toch gun ik de kleine meid ook wat tijd voor haarzelf. Lekker genieten!

Deel Deze Pagina