Hoi lies, is wel al een beetje vroeg idd zou t niet durven zeggen verschilt ook zo pp hoe snel ze symptomen krijgen. Mijn borsten begonnen pijn te doen toen ik zwanger was rond 10 en 12 dpo. En als ik niet zwanger was voelde ik mijn hele cyclus niks en nu al sinds 1 dpo gevoelige borsten en sinds twee dagen ook mijn tepels
Ja borsten gezwollen en tepels die pijn doen. Tis spannend allemaal vind ik. Hopelijk voor ons beide is het een goed teken he
Graag gedaan en jij ook dankjewel Wel fijn dat je een drukke week hebt, dan kun je ook niet zoveel op de tijd letten. Wanneer wil je gaan testen trouwens? Vind het zo spannend voor je! M'n cyclus is regelmatig, maar de afgelopen twee maanden wel iets korter dan normaal. Zat rond de 33 dagen, maar de afgelopen twee maanden was hij 29 dagen! Moet er wel bij zeggen dat ik flink ben afgevallen, dat zal er wel mee te maken hebben!
Ja klopt maar bewust of onbewust blijf ik er mee bezig .. Hihi dank je ik vind t ook spannend. Het liefst zou ik willen wachten met testen tot mijn nod of een dag erna maaaar ik weet uit ervaring dat ik daar niet zo heel goed in ben dat zou volgende week vrijdag of zaterdag zijn. Ga t proberen. Oh wat fijn zeg scheelt toch weel zon 4 dagen in de maand! Volg je een dieet? Ik ben sinds twee dagen ook weer begonnen weeg nu 67 en wil graag terug naar de 62. Maar hou t de laatste tijd niet goed vol, was van de week zelf een kilo aangekomen
Heel herkenbaar, dat te diep nadenken. Pfff, wachten duurt inderdaad veel te lang. En dat terwijl de tijd zo snel gaat. Merkt wel dat ik er veel minder mee bezig ben geweest afgelopen dagen, doordat ik veel leuke dingen gedaan heb. Ik zit nu op 9 dpo aldus FF. Ik denk zelf dat ik op 7 dpo zit. Heb maar een LF van 11 dagen, dus nog even....... Hoeveel dpo zit jij nu?
Hoeveel dpo ben je nu? Ik had een licht streepje vandaag. 10dpo en tevens mijn nod! Hopelijk loopt hij op
Gelukkig ben ik niet de enige Ja dat doe je goed en fijne afleiding. Heb zelf ook redelijke drukke dagen dat scheelt idd, ook al popt de gedachte regelmatig op. Ik zit nu rond 8 dpo moet vrij of zat ongesteld word(hopelijk niet). Welke dag verwacht jij je menstruatie?
Wat goed nieuws!! Gefeliciteerd... ik duim voor je. Hou je ons op de hoogte?! Ik zit op 10 dpo, als ik uitga van FF. Volgens mijn eigen inzicht 8 dpo.
Herkenbaar! Ik dacht net ook even "zal ik morgenochtend testen". Ik had me nog wel nog wel voorgenomen om niet te testen voor NOD, Haha. Hopelijk hou ik het vol. Ik verwacht woensdag of vrijdag ongesteld te worden, al hoop ik dat natuurlijk niet. Tempratuur jij ook? Ik duim voor ons!
Hihihi weet heel goed hoe je je voelt, heb net online een paar testen besteld komen woensdag binnen. Hoop dat je t vol houdt!!! Als je toch gaat testen let me know. Nee ik temperatuur niet, jij? Ik zit er wel aan te denken om dat vanaf volgende maand te gaan doen. Heb je inmiddels al symptomen?? Ik duim ook voor ons
Denk dat iedereen zich er bewust of bewust toch wel mee bezig houdt. Ook al schreeuwen ze van de daken van niet. Haha, ja dacht wachten is toch wel een dingetje he In het begin heel koeltjes, ik wacht tot m'n NOD. Dan een paar dagen voor NOD slaat toch de testdrang toe Heel even volhouden nog! Je kunt het! Ja precies! Maakt zomaar het verschil uit tussen 11 of 12 kansen in een jaar. Volg geen dieet, ben alleen maar gezonder gaan eten. Vermijd suikers, ben geminderd met koolhydraten, eet 's avonds wat meer groenten dan normaal en ik drink zoveel mogelijk water. Dat zorgt er ook wel voor dat je vol zit. Maar snap wel dat het lastig is dat laatste kleine beetje nog vol te houden. Wat helpt is kleine doelen te stellen, niet meteen die 5 kilo eraf willen maar gewoon eerst 1 kilo. Dan is het gat niet zo groot. En ook zeker niet balen als je weer iets bent aangekomen. Kan trouwens ook heel goed met je cyclus te maken hebben. Na m'n eisprong ben ik ook altijd iets zwaarder omdat ik meer vocht vasthoudt. Zou bij jou ook zo kunnen zijn.
Nee nergens last van. Moet alleen veel plassen, maar dat is misschien ook omdat ik graag symptomen zie . Vorige maand had ik op dit moment al een klein beetje bruine afscheiding, nu (nog) niet. Hoe voel jij je? Ik temperatuur wel. Geeft mij veel inzicht in mijn cyclus. Zo kwam ik er ook achter dat mijn ei veel later springt dan gemiddeld en ik dus een korte LF heb van 11 dagen. Ik kijk wel met regelmaat op dit forum, om wat meer kennis te krijgen over die temperatuurkaarten, want het interpreteren van de gegevens vind ik best last . Hou je mij weer op de hoogte als je getest hebt, of ongesteld wordt (maar dat hoop ik niet natuurlijk)
Echt he de paar dagen voor je nod is t een stuk lastiger volhouden. Maar heb nog niet getest Goed bezig hoor gewoon echt je manier van dagelijks eten en drinken aanpassen, dat is ook het allerbeste beter dan tijdelijk een dieet volgen. Ja daar heb je ook gelijk in kleine doelen stellen maar heel eerlijk, heb op moment zelfs moeite met 1 kilo vanmiddag op kantoor zelf zon chocolate cookie in de kantine gehaald . Heb een gezond bmi dus t is geen must maar zou t zelf wel fijn vinden omdat ik over de afgelopen paar jaar 5 kilo ben aangekomen.