Wanneer gevoelige borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sabje333, 23 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Spannend zeg wel wat kleine aanwijzingen dus, hoop t zo voor je!!! :)
    Tot gister had ik onwijs pijnlijke tepels en vandaag is t een stuk minder alleen nog als ik er een beetje in knijp:rolleyes: en mijn borsten zelf zijn ook wat minder gevoelig ook sinds gister beetje trekkerig gevoel daaronder af en toe. Was opzicht best hoopvol maar de hoop is vandaag eigelijk weer helemaal weg.. wat een emotionele rolercoaster dat zwanger worden:p. Maar t is wat t is we gaan t zien;). Ik ga t temperaturen denk ik volgende maand maar eens starten vind t wel een heel gedoe om elke ochtend op t zelfde moment te tempen. Als ik werk gaat de wekker rond 6 maar als ik vrij ben pas rond 9a10 dus dan moet ik elke dag om 6 uur de wekker gaan zetten Hihi :eek:.

Ja hou je zeker op de hoogte jij mij ook he! ;)

2. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Yeaah Wat fijn zeg dat je testen zijn opgelopen:):)! Nu durf ik je te feliciteren! GEFELICITEERD ;)!!!
    Waren die pijnlijk borsten toch echt een voorteken. Is de gevoeligheid elke dag t zelfde? Bij mij is t sinds vandaag namelijk ineens een stuk minder.
    Nou wil eigelijk wachten tot t weekend met testen maar krijg ze wel woensdag binnen dus ben benieuwd of ik t volhou:p

Frieke vindt dit leuk.
  3. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Bedankt!! :) :)

Mij was het echt enkel die paar dagen dat ik dit postte. 2 of max 3.. Nu niets meer daar, maar wel kei misselijk!

4. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Okeee dan is er nog hoop Hihihi..had t al een beetje opgegeven. Heb je nog ander symptomen gehad?
    oeeei ja misselijk is ook erg naar:( maar t is gelukkig voor een heeeel goed doel ;)

5. Mel88

Mel88 Actief lid

3 mrt 2017
    456
    119
    43
    @liesvp wat goed nieuws!!!! Gefeliciteerd. Ik ben zo blij voor je! Lekker van genieten :).

@Sabje333 jij dus ook wel wat aanwijzigingen. Mijn hoop is ook weg. Eind van de middag hele lichte bruine afscheiding, wat als voorbode op mijn menstruatie. Pff ik baal zo! Had nog wel zulke goeie hoop. Deze maand voor het eerst een knal positieve Ovu test. Heb hem nog nooit zo positief gehad, dus dat gaf al hoop. Zoals je zegt.... wat een emotionele rollercoaster :confused:.
    Dat temperaturen is inderdaad niet mijn hobby! Inderdaad iedere dag je wekker zetten is geen pretje, Mr ik doe het nu 2 maanden en begin er aan te wennen :rolleyes:

6. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Ahhh wat balen zeg!!:( Ja en je zei nog dat je zo blij was dat je t nog niet had! Vind echt klote voor je en hoop dat t niet doorzet!!
    Bij mij is de hoop ook weg borsten zijn amper nog gevoelig en voel af en toe soort menstruatie gevoel dus gaat hem voor mij denk ook niet worden.

7. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Ahhh mel ik hoop zo niet dat het doorzet!! Heb je al een test gedaan?

8. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Sorry beetje kort bericht maar ik ben helemaal in shock!!! Ik doe net een test meer als bevestiging dat ik niet zwanger ben en hij is POSITIEF :eek::):):)

9. Mel88

Mel88 Actief lid

3 mrt 2017
    456
    119
    43
    @Sabje333 echt?!!! Wat goed... Ah ik ben zo blij voor je :D. Bizar dat hij gewoon positief is op het moment dat je het niet verwacht...

Ik heb nog niet getest, ga ik ook niet doen omdat ieder moment de duivels door kunnen breken... Nu nog steeds heel licht bruine afscheiding :mad:. Stiekem hoop ik dat het een innestellingsbloeding is, zit nu op 9 of 11 dpo. Maar ik weet ook wel dat dit mezelf valse hoop geven is, omdat het altijd een voorbode van mijn menstruatie is.

10. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Dank je wel!!! Jaaa ik snap er niks van was echt de hoop kwijt voel zelf beetje menstruatie gevoel, borsten zijn wel opgezet maar stuk minder gevoelig. En best duidelijke streep voor 11dpo vind ik, stuk duidelijk dan de vorige zwangerschappe.

Ik ga echt onwijs voor je duimen!! Heb je normaal ook 2 dagen bruine afscheiding of breekt t normaal sneller door? Hoop zo voor je dat het een innestelingen bloeding is.

11. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw

Ik had dit ook. Zere borsen waren volledig weg zaterdag. Zaterdag ook krampen in de buik enzo. Zondag zlfde als zaterdag. Toen was mijn hoop helemaal wwg. Wilde iets drinken en vriend zei doe eerat nog maar een testje. En die was licht positief!

12. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw

Ach kijk eens aan en ik lees nu je berichtje!! Kei goed zeg!!!! Ik ben super blij voor je!! Dus toch echt een goed teken he!! Ik heb dus hetzelfde als jou voorgehad :D
    Wanneer ben je uitgerekend?

13. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Jaaa echt niet te geloven!! Ja heel bezar hebben ook gewoon bijna dezelfde klachten gehad:D echt toevallig.. heb geen idee volgend mij lopen we gelijk wanneer was jou positiev ovulatie test ook al weer? Die van mij was de 19de in de avond als ik snel reken zou ik in feb uitgerekend zijn maar zo ver durf ik nog niet te denken na 3 vroege miskramen eerste week blijft eg spannend.
    Maar jij had dus ook zon menstruatie gevoel? Dat vind ik nog t engst om te voelen had ik bij de vorige zwangerschap ook geen last van.

14. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Ik had de 17e een posi ovulatietest. Gho il heb af en toe zo nog een steek enzo.
    Ik weet eigenlijk niwt zo erg veel van de kans op mk en hie dit voelt en wat ik moet doen om te vermijden enzo. Morgen afspraak met ha.. Dan ga ik me eens informere. Ik moet zeggen dat ik echt dacht dat dit een uotzondering was voor ik op dit forum kwam.. Dus van helemaal jiet bamg tot wel bang...

15. Mel88

Mel88 Actief lid

3 mrt 2017
    456
    119
    43
    Lief van je! Vorige maand ook twee dagen bruine afscheiding. Er is nu van alles links aan het rommelen. (Ik heb alleen links nog een eileider). Stiekem hoop ik dat ik me bij jullie club mag voegen, maar ga er niet van uit:mad:. Als ik vrijdag nog geen rood heb gezien, ga ik testen.

Maar ik ben super blij voor jullie! En ga duimen dat alles goed blijft gaan!

16. Mel88

Mel88 Actief lid

3 mrt 2017
    456
    119
    43
    Spannend! Maakt de ha dan ook gelijk een ego? Of moet je daar nog even mee wachten? Geen idee hoe dat gaat eigenlijk! Succes! Hou je ons op de hoogte?

17. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw

Ja doe ik!
    Geen idee eigenlijk. Echo zal nog niet zijn want er is toch niets te zien denk ik dan.. Ik denk dat we daarmee moeten wachten tot 7a 8 weken :)

18. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw

Wat lief zeg! Ik duim ervoor dat er geen bloed komt en vrijdag een topdag is!

19. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Sinds vanavond trouwens trekkingen in men borsten. Wat zou daar gaande zijn. Om te groeien is het wel nog te vroeg denk ik!

20. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Alleen maar super fijn dat je geen Angst hebt moet je ook echt niet over nadenken geeft alleen maar stress! Ik probeer er ook zo min mogelijk aan te denken. Test was vandaag gelukkig opgelopen tov gister zo blij mee, zal een fotootje erbij doen

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina