@liesvp is niet gek toch? In de ochtend had je waarschijnlijk net te weinig HCG in je urine voor de test om een streepje te laten zien. Waarschijnlijk zat de tijd voor de verdubbeling wel in de middag bij jou. Vind het wel logisch klinken! Wat voor dromen heb je?
@Sylva ik ga het gember wel proberen. Morgen even naar de winkel. Zou heel fijn wezen als het wat verlicht. Ik heb vandaag nog maar 1x boven de pot gehangen en mijn boterham van vanmorgen zit er nog in. Dus dat is al winst tov gister. Heb totaal geen eetlust, maar probeer kleine beetjes te eten. @liesvp bizar zeg! Ik hoop dat ik ook snel die omslag ervaar. Het is inderdaad wel vroeg met 10.4. Maar ik denk dat je dan automatisch ook wat meer geniet, klopt dat..? Ik sliep in het begin ook enorm onrustig en rare dromen (ging er niet vanuit dat het door de zwangerschap kwam). Gelukkig is het nu over. Hebben jullie al aankopen gedaan?? Nu ik me steeds zo beroerd voel heb ik lekker op internet lopen neuzen.. mijn eerste aankoop wordt een voetenzak en wikkelcape van koeka. Zag de licht grijze met wit in de sale.. maar hoe vinden jullie dat voor een meisje? We weten natuurlijk nog niet wat het wordt... twijfel een beetje over de kleur. Kan moeilijk nu al een fel roze kopen, Haha. Ik heb zelf ook het idee dat het een jongetje wordt. (Nergens op gebaseerd natuurlijk) hebben jullie al een gevoel qua geslacht?
@Mel88 ben benieuwd hoeveel effect het heeft op je! Hopelijk werkt het goed. Fijn dat het beter gaat vandaag. Kleine beetjes eten is ook wel slim ja. Kunnen je darmen het rustig verwerken. Hopelijk blijft het zo gaan als het nu gaat! Geeft je ook wat meer energie als je iets binnen houdt.
Ik vind dat alle neutrale kleuren bij alle geslachten passen! Grijze past ook bij meisjes vind ik. Ik ga mijn meisje (dit of een van de volgende kindjes) niet alleen in het roze steken hoor! Ik zelf heb nog niet echt aankopen gedaan. Ik hoop ook veel te krijgen avn ons nicht. En dan kijken wat ik zelf nog bijkoop of vervang Ik heb wel al dingen gekocht voor de aankondiging. Zaterdag gaan we op vakantie, mijn vriend en zijn broer doen aan windsurfen. Ik heb dus een baby lycraatje gekocht. Vriendlief is van plan het achter in zijn wetsuit te steken en de rits niet goed dicht te dien. Als ze in het water zijn gaat hij dan zeggen van "he dit zit niet goed, kan jij (zijn broer) het goed steken en de rits dicht doen. En dan zou de broer het er dus uittrekken! We hebben ook al een tut gekocht, die heeft hij in een doosje van een ring gestoken. Als de vrienden komen doet hij of hij mij ren huwelijk vraagt (soort van parodie op huwelijksaanzoek van onze vrienden, twrwijl iedereen weet dat wij pas trouwen als we voltallig zijn) en dan haalt hij de tut boven. Voor mijn mama, die meter wordt, heb ik een kader gekocht met die vraag op en waar ik een echo in kan steken! Qua voorgevoell... Geen idee.. Voor ik zwanger was wilde ik heel graag een jongetje. Mijn vriend een meisje. Bij het begin van de zwangerschap dacht ik dat het een meisje zou zijn omdat ik misselijk was en slechte huid heb gekregen. En hoe langer het duurt hoe leuker ik het idee van een meisje vind. Nu is dat gvoorgevoel wel wat iver, maar ben ik gewoon heel nieuwsgierig en wil ik beide voor het eerste! Ahja en dat ik graag een jongetje als eerste wilde was dan ook echt als eerste kindje. Als oudste van de hoop dus. . waarschijnlijk omdat ik zelf al van jongs af aan een grote broer wil Verder wil ik graag zowel jongens als meisjes in ons kroost hoor!!
Neen inderdaad niet super gek. Maar ergens vind ik het wel gek. Als ik niet nog eens (2keer op 1 dag dus..) had getest had ik het pas een hele dag later s avonds geweten!!
@liesvp dan had je een dag minder geweten dat je zwanger was. Dat is gewoon niet leuk! @hier menstruatieachtige krampjes en steekjes in m'n baarmoeder.
Dat is waar.. maar dan had ik het nieuws ook gekregen de dag dat mijn schoonoma haar beroerte kreeg. Toch minder leuk En ik was/ben wel van het idee dat ik het liever zo snel mogelijk weet . Dus ik teste eigenlijk al van 2 dagen voor mijn NOD (was dus 10dpo), in het idee is het niet, dan kan het nog komen, is het wel dan weet ik het al!
@liesvp oh dat is wel echt heel naar ja jeetje heftig zeg! Hoe gaat het nu met haar? Geef je groot gelijk hoor dat je het zo snel mogelijk wil weten, heb ik hier ook! Nja ik wil dus ook 2 dagen eerder dan NOD testen, dat is dus ook 10 dpo. Beide zelfde lengte LF dus!
Ze is overleden 3 weken geleden overleden. Was ook de eerste (en tot nu toe enige) die het weet. We Herben haar er nog heel blij mee gemaakt denk ik. Ze reageerde op niets of niemand meer, behalve op dit nieuws! Ah mijn nod was 10 dpo. Ik teste dus al van 8 dpo. Aangezien ik de ochtend van nod nog negatief testte, ging ik er wel vanuit dat het niets was
@liesvp och nee, gecondoleerd nog Hoop maar dat ze er blij mee is geweest ja, jeetje wat heftig! Ohh dat heb ik even verkeerd begrepen dan! Dat is best wel vroeg om dan al positief te testen! Heb je een mooie vroege innesteling gehad.
Jazeker, ze deed haar armen nog in de lucht en maakte een soort geluidje, liet een traantje en glimlachte. Op drie weken tijd de enige reactie die ze nog heeft gegeven. Wanneer we volgend weekend vertellen aan de familie, kunnen we dit eindelijk ook vertellen! Dat zal goed zijn!
Wat bijzonder zeg. Een mooie herinnering aan haar die je kan koesteren. Wat een mooi moment gaan jullie delen zeg! Ben er een beetje sprakeloos van.
Ja we zijn heel blij dat we snel genoeg zwanger waren om dit nog te delen met haar en dat ze het beseft heeft! Ik keek trouwens naar je temp.kaartje, ziet er heel mooi uit. Ik duim dat het raak is deze maand!!
@liesvp dat snap ik ja! Vind het vooral voor jou en je partner ook ontzettend mooi dat jullie dit hebben mogen delen met haar! Ja hè! Heb op het moment ook menstruatieachtige krampjes en steekjes en veel meer afscheiding dan normaal. Dus het zou zomaar kunnen! Begin voorzichtig optimistisch te worden. Dankjewel!
@liesvp doe ik! Al drie keer met een kruik op m'n buik gezeten vandaag! Als het een innesteling is, dan hoop ik dat het een beetje helpt
@liesvp jeetje wat heftig! Gecondoleerd. Echt heel mooi dat jullie dit nog met haar hebben kunnen delen en haar reactie.... onbetaalbaar zulke momenten. @Sylva bedankt voor het vragen. Het gaat beter in de zin van niet overgeven (alleen kokhalzen), maar man man man wat voel ik me slecht. Moest vandaag werken, dus dat kost toch weer meer energie wat maakt dat ik me moe en ellendig voel.. Heb ook een drukkend gevoel in mijn buik. Alsof er van alles gaande is. Maar goed de werkdag hebben we weer overleeft, ben ik ook best blij mee .
@lies wat naar van je schoonoma,gecondoleerd. Wel heel fijn dat jullie t nieuws nog met haar hebben kunne delen, mooie herinnering! Leuk hoe je t iedereen op een unieke manier gaat vertellen dat je zwanger bent!Hoe gaat t verder met je zwangerschap nog steeds dat je je een stuk beter voelt? @mell Ah arme jij de hormonen hebben je wel te pakken he! Hoop voor je dat t niet de volledige 3 maanden aanhoudt! En als t echt niet gaat, dan niet forceren je rust is erg belangrijk nu! @Sylva oeee wat spannend nog even en je kan testen. Hoop zo dat je deze maand gezellig mee doet! Dan is dit echt het geluks topic. Ik had ook last van menstruatie gevoel, ik dacht daardoor dat ik ongeteld zou worden. Had je dit je vorige cyclus ook? Ik heb een erg druk weekend gehad verjaardagen en afspraken en ik heb al 0 energie. Kon echt niks meer vandaag. Morgenavond de termijn echo super spannend!