Hier staat hij nog. Zit er nog geregeld in. Idd tijdens eten koken. Als hij moe begint te worden. Kan hij bijkomen in de box. Soms vind hij het niet leuk, maar hij kan er ook nog lekker inspelen.
Onze zoon ging eruit met 18maanden. Op die leeftijd zat hij er nog "maar" 2x per dag in: 's ochtends als ik ff huishouden deed en dus ook regelmatig naar boven liep en 's avonds een half uur als ik ging koken. Hij had het ook echt even nodig, een plekje waar je niet uit weg kon (druk en ondernemend mannetje) en een plekje om tot rust te komen. In de box kon hij prima zelfstandig iets doen zonder afgeleid te raken als hii uit de box was vloog hij van de ene kant van de kamer naar de andere kant en nam hij het ene speelgoed na het andere. Eens zien hoe lang hij voor onze dochter blijft staan!
Hier nog heel veel in de box. Heb nog een rondcrossende kleuter in huis op zn loopbrandweerauto. En drie honden, al hou ik die overdag meerendeels in de keuken. Box gaat ie in als ik wat ga doen en geen 100% zicht op ze heb.
Hier met 16 maanden. Had hem er wel later uit willen doen, maar na een week vakantie met vrienden en andere kids, wilde zoon thuis toch echt niet meer in de box.
Vanaf 6 maanden zat hij er al niet meer in. En met bijna 8 maanden hebben we m er uit gehaald. Hij schreeuwde het uit in de box.
Oudste heeft er tot 2 jaar ingezeten, op het laatst natuurlijk niet veel meer. Meestal s morgens eventjes of als ik even snel boven wilde schoonmaken. Natuurlijk af en toe wel een fase dat ze het minder leuk vond. Ik heb haar nooit laten huilen ofzo, maar probeerde het wel steeds weer omdat het voor mij ook gewoon een stukje gemak was. Jongste ligt graag in de box en ik vermoed dat ie er in elk geval de eerste 1,5 jaar blijft staan. toen de oudste 2 was, was ik inmiddels ook zwanger van de 2e dus hij is hier nog niet weggeweest.
Hier de box rond 11 maanden eruit. Ze wou alleen nog maar op ontdekking dmv overal langs lopen en vond de box dus echt niks meer aan. Nu heeft ze op die plek een mooi speelkleed met haar speelgoedkist en andere speelgoed.
Hier staat de box nog, maar idd vooral opslagplek geworden. Maar we hebben de ruimte en willen nog een 2e dus ik laat hem lekker staan. Nu kan hij er ook ooit ff in afkoelen als hij een van zijn enorme driftbuien heeft waar ik niets tegen kan beginnen, maar dat is max een paar keer per maand. Vanaf dat hij kon tijgeren (10,5 mnd) zat hij er eigenlijk nog maar 1, max 2 x per dag in, nl. om even tot rust te komen voor het naar bed gaan. Rond zijn 1e verjaardag ging hij kruipen en wilde hij er helemaal niet meer in.
Met 15 of 16 mnd. Toen was ik hem spuugzat want het was al maanden een opslagplek voor al het grote speelgoed. S. zat er dus ook al tijden niet meer in. Nu hebben we een speelhoekje met een tafeltje en stoeltje. Ook hartstikke leuk!
Hier met 11 maanden weg gedaan, maar ze heeft er serieus bijna nooit ingezeten/gelegen. Ze liep ook al met 10 maanden en was erg ondernemend. toen ze klein was vaak op een kleedje bij me op de grond. en later ging ze snel rollen en tijgeren enz dus was de box ook niks.
Hier staat hij nog hoor en gaat hij voorlopig ook niet weg. Hij zit erin als ik even ga plassen of even boven iets moet pakken. We hebben ook een hond en hoe lief die ook is geen haar op m'n hoofd dat ik m'n zoon laat kruipen en de hond los terwijl ik er niet ben. Hij vind de box ook niet erg en we hebben de ruimte.. Al ben ik hem wel aardig beu nu hij gaat er toch echt ff nog niet uit.
hier staat hij nog erg handig als ik mika zovaak heb gewaarschuwd als hij ergens aanzit wat niet mag.gaat hij ff 2 minuten de box in om nou te zeggen dat hij hst erg vind en tijdens het koken ook handig.
Beide 11 maanden. De oudste liep al, gilde als hij erin moest. De jongste heeft er amper in gezeten, alleen toen hij heel klein was. Later wilde hij al snel dichtbij zijn broer zijn...