Hier staat hij nogsteeds . Moet wel zeggen dat ze er weinig in zit hoor, al sinds de 9 maanden ofzo alleen tijdens de fles momenten. In de arm drinkt ze die half op en in de box liggend is het flesje zo leeg. Vaak speelt ze dan nog even tot het bedtijd is. Maximaal half uurtje per dag dus. Heel zelden als ik even omhoog moet zet ik haar er ook in want we hebben ook een hond rondlopen en ik wil voorkomen dat er iets fout gaat. Inmiddels zou hij wel weg kunnen hoor, maar ach, over een paar maandjes komt er weer een kleine bij dus dan vind ik dat onzin. Kamer is groot genoeg dus laat maar staan dat ding
Jeetje wat zijn jullie vroeg zeg met opruimen hier staat ie nog... Ben er nog steeds blij mee hoor!! Als ik even moet strijken, naar boven moet of naar de wc ofzo gaat ie er even in... Het komt ook wel is voor dat ie er een aantal dagen achter elkaar niet ingaat maar hij blijft hier gewoon staan hoor. En als ik dalijk op het einde van m'n zwangerschap ben gaat ie weer omhoog voor beeb #2 hier staat ie dus nog wel 1,5/2 jaar
ghij heeft tot haar eerste verjaardag er gestaan, maar dan de laatste 6 mnd als opslagplaats voor speelgoed.
Wij hebben een hond en een kat, mijn meisje zit dus nog regelmatig in de box. Af en toe wil ze ook die rust en zij zit dan heerlijk te spelen en te kletsen. Sowieso als ik even de kamer uit ga, moet ze van mij de box in, uitzondering is de keuken, want die grenst aan de woonkamer. Wel komt er een traphekje binnenkort, dan kan ik koken terwijl zij lekker rondkruipt.
Hier bijna 13 maanden maar zit er eigenlijk nooit meer in. Maar ja, over 6 mndn komt de tweede, dus ik denk dat ik em tot die tijd maar laat staan. Misschien nog een verfje geven... Dus de komende 1,5 jaar staat ie hier nog wel!
Wij hebben er zelfs twee Eén in en woonkamer (gaat ze in als ik opruim, even naar de wc moet, aan het koken ben) en een op zolder (als ik de was doe of even achter de naaimachine zit). Ideaal vind ik, en dochter vindt het ook fijn om er in te spelen
Bij dochterlief hebben we hem met 1 jaar eruit gedaan, ze wilde er toch niet in (heeft er in dat jaar misschien in totaal een uur ingezeten, ze vond het vreselijk)ding deed alleen maar dienst als speelgoedopslag en veredelde kattenmand. Da's ook de reden dat we hem nu niet meer neergezet hebben. De boys liggen in een wipper of op de grond op een speelkleed, gaat prima.
Hier pas een 6-maanden oude baby, maar die heeft het goed naar haar zin in de box, en de box blijft er ook zeker nog een hele tijd staan wat mij betreft. Ideaal om een veilige plek te hebben als je even iets moet doen in huis!
Hier een van ruim 8 maanden dame die nu bijna 1,5 maand kruipt, maar die box gaat er voorlopig nog niet uit. Veel te makkelijk. Mevrouw gaat er 's ochtends en 's middags sowieso nog minimaal een uur in. Heb er ook 1 staan voor buiten.
Die gaat er voorlopig niet uit! M'n oudste dochter heeft er tot 16 maand in gezeten! Ze vond het een heerlijk plekje voor d'r zelf! Ze mocht ook gewoon rond kruipen enzo, maar ze vond het ook heerlijk in de box. Zoonlief iets korter ingezeten, 12 maanden. Maar nu ga ik ook weer proberen zo lang mogelijk de box te laten staan hoor. Ideaal.
Hier staat de box ook nog maar meer voor als ik even naar boven moet voor de was en ik haar beneden wil laten. We laten hem maar staan want anders moeten we hem over 6 maanden weer neer zetten als nr. 2 komt en dan wen ik nu aan de ruimte die ik straks weer kwijt ben...! Ze is 18 maanden trouwens en kan zich ook best even vermaken. Eerst wel even protest en daarna is het goed.
Hier ook met 6 maanden weg gedaan. Hij zat er nooit in en op een gegeven moment werd er alleen maar meer speelgoed in op geslagen dus weg ermee. Ik vind het ook gewoon belangrijk dat ze veel kunnen kruipen, lopen een ontdekken. Dus die van mij heb ik ook gruwelijk verpest dus zoals je buuf zou zeggen.
toen hij een maand of 14 was... maar zat er toen eigenlijk al nooit meer in. Meneer vond het vreselijk in de box... en schreeuwde alles bij elkaar zodra ik hem erin zette..
Zoontje is 18 maanden en zeer ondernemend, daarom hebben wij nog steeds de box staan en ook omdat we een open keuken hebben. Hij hing anders aan mn broekspijpen tijdens het koken. moet er niet aan denken dat er iets in zn gezichtje spettert. Maar nu we sinds een maand een hekje voor de keuken hebben zitten we er wel aan te denken om de box binnenkort weg te halen.
We hebben een week voor zijn 1ste verjaardagsfeestje de box weg gehaald. Hij zat er nog maar weinig in en diende meer als opslagruimte.