Heel erg blij met de zwangerschap van baby 2. Inmiddels bijna 14 weken zwanger en wat vliegt de tijd! Haast geen vervelende kwaaltjes! Maaar ... vanaf dag 1 echt ontzettend moe en gewoon uitgeput. Ik vind het echt heel zwaar met een kleine man van bijna 2 er bij. Ergens had ik gehoopt dat ik direct meer energie zou krijgen na de magische 12 weken. De Vk zei ook: ‘Na die 12 weken gaat dat wel weer over’.. Ik merk dat ik er heel erg chagrijnig en down van word om nog steeds zo ontzettend moe te zijn... Na 12:00 uur ‘S middags ben ik eigenlijk niks meer waard ondanks dat ik het middag slaapje met mijn zoon mee doe en savonds tussen 8 en 9 mijn bed in ga ... Ik wil gewoon weer dingen kunnen ondernemen en lekker mee kunnen spelen met mijn zoontje ... Iemand die zich er misschien in herkent? Wanneer ging de vermoeidheid bij jullie over? Ik was bij mijn zoontje ook wel moe maar toen kon ik elk moment van de dag rusten wanneer ik wou.
Ik heb HG, dus ik weet niet of het vergelijkbaar is. Ik ben bijna 18 weken zwanger en op dit moment is de vermoeidheid echt nog erger dan voorheen. Ik heb een drukke 3 jarige rondrennen. Ik hou haar ook niet bij en helaas heeft ze ook besloten haar middagslaapje niet meer te doen. Dat was voor mij nog een soort van rustmoment. Ook slaap ik 's nachts heel slecht door het vele plassen. Dus ik heb helaas nog niet een positieve noot voor je.. Hopelijk trekt het snel bij!
Herkenbaar! Bij mij werd het pas beter nadat ik Vit D3 en B12 ging slikken. Uit de bloeduitslagen bleek ik daar flinke tekorten op te hebben. Misschien hing het ook wel samen met de termijn hoor (rond 20 weken ging het beter), dat is toch lastig te zeggen.
Ik heb het helaas ook, ben nog steeds zo moe! Verder gaat het echt prima, maar die vermoeidheid is echt irritant. Het stomme is, ik weet dus echt niet meer wanneer dat bij mijn vorige zwangerschappen overging.
Ging bij mij ongeveer 10 maanden na bevalling over ! Geen idee waarom maar zowel nu als bij Mn eerste word het maar niet minder zoals ze beloven
Ik had het ook en werd langzaam aan beter, toen rond de 24 weken weer een dip en bleek ik een flink ijzertekort te hebben. Als het aanblijft houden, even hb, ijzer en vitamines laten prikken. Kun je wel goed eten en drinken?
Vanaf 16 weken kreeg ik meer energie, ging nog wel elke middag even op de bank liggen, maar viel niet meer steeds in slaap. En na de 30 weken weer terug bij af, zeer weinig energie en lig regelmatig even te slapen op de bank. Tot grote ergernis van mijn peuter, die zelf helaas geen middagslaapje meer doet
Hier 17w3d zwanger nu van onze vijfde. En ben dit keer ook ontzettend moe. Ijzer is in orde dus tis dus wel echt hormonaal zegt de vk. Ik ga elk dutje ook liggen met de jongste van bijna 2 en ook weer met haar om 8u naar boven en rond 9u savonds ga ik weer liggen. Word er ook echt gek van. Bij mij heeft t ook veel invloed op mn dagelijkse dingen doen. Raak overal uitgeput van. Na een wasje ophangen moet ik gewoon weer even bijkomen. Dus ik herken t zeker en had ook gehoopt dat t nu beter zou zijn. Sterkte ermee. Tis echt vervelend.
Hm, dat klinkt allemaal niet heel erg bemoedigend. Ik ben ook de hele dag helemaal kapot. En ik wacht met smart op de 12 weken dat het weg gaat. Maar zoals ik het hier lees, is de kans groot dat het gewoon door blijft gaan. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Dus bedankt voor het waarschuwen Ik herken die enorme moeheid ook niet van m'n vorige zwangerschap. Had het wel een beetje, maar niet zo erg als nu.
Zit in week 13 (+- want liet zich niet meten voor termijn), nog geen verbetering hoor! Overigens ben ik een magnesium verbrander, kom dr geregeld te kort aan. Dus toen ik echt met mn tong op mn sloffen hing 1 tablet magnesium naast die zwanger zijn tabletten genomen en t ergste qua vermoeidheid viel een paar uur later ineens weg. Dochter wil ook nog geregeld wel eens spoken in de nacht, dus dat werkt ook niet mee. Goddank nog wel middagslaapjes!
Ik ben nu 16+3 weken en ik moet zeggen, het gaat iets beter dan voor de 12 weken maar het houdt nog niet bepaald over. Ik werk 36 uur en heb een baan waarbij ik veel kilometers maak, en daarnaast nog een peuter van bijna 5 hier rond stuiteren dus ik denk dat het ook wel gewoon druk is. Ik heb nu vakantie en wilde vanalles doen maar ik lig eigenlijk voornamelijk op de bank als ik niet met mn zoontje op pad ben. Ik hoop eigenlijk dat het nog wel iets beter wordt qua energielevel.