Nou lekker positief dames! Haha, ik kan me er dus maar beter bij neerleggen dat er waarschijnlijk weinig verandering in komt haha.. Gister nog. Zou na het werk een nieuw speeltje ophalen bij iemand, voor mijn dochtertje. En ik heb wel 6x ineens gedacht "oh ja sh*t ik zou dat speeltje ophalen, niet vergeten!" en dan een uur later was ik het alweer vergeten en kwam het ineens weer boven drijven haha.. Zo ook me eerste vergadering op werk vergeten, en nog 100 andere dingen. Ik vind het vervelendste dat ik het gevoel heb dat ik nu heel dom overkom. (terwijl ik mezelf nooit zo zag haha) Ik vertel ook alles minstens 3x, waardoor ik soms maar gewoon iets niet vertel omdat ik er vanuit ga dat ik dat al lang heb verteld haha..
Ik vraag het me ook weleens af. Bij de jongens nooit last van gehad maar bij me kleine meid dus wel. Die is alweer dik 3 jaar en ik heb er nog last van. Volgens mij komt het bij mij nooit meer goed haha.....
Nooit meer, hahahahaha! En.. ik heb begrepen dat als je meer kids krijgt, het alleen nog maar erger wordt.
Bij mij is het ook nooit meer zoals het geweest is Ff offtopic, er staat een verkeerde link onder je link in je handtekening als je erop klikt kom je op de site van je banner, niet op je eigen site.
Klopt dat gebeurd automatisch want je mag je eigen site niet laten zien.. Kwam er ook pas laatst achter..