pijn bij longen na ruggenprik bij keizersnede.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Antares, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey,

Ik heb vanaf het moment dat ik de mexgriep heb gehad zwakke longen gehouden. Ik gebruik hiervoor ook een puffer, ook al heb ik hem niet vaak nodig. De dokter zegt dat mijn longen schade hebben opgelopen en dat dit permanent is.....:$ Een soort van bronchitus ofzoiets...

Nu heb ik bij de bevalling van mijn zoontje een spoedkeizersnede gehad met een ruggenprik. Ze hebben helaas de ruggenprik te hoog gezet waardoor ik verlamming kreeg in mijn longen. Ik kreeg daarvoor extra zuurstof. Vanaf het moment dat de ruggenprik uitgewerkt raakte heb ik last gehad van schouder pijn en pijn bij inademen...heb ook 3 keer een aanval gehad van hoesten en benauwdheid....kan nog steeds niet goed hoesten want het doet gewoon teveel pijn.

Maar ff niet afdwalen, die pijn in mijn schouder en rechterkant van mijn long als ik inadem ging dus niet weg. Ik herkende het want heb het ook gehad toen ik mijn kijkoperatie had gehad...maar toen kwam het door het gas in mijn buik. Heb het aan de gyn en de zusters gevraagd, en die zeiden me dat het kon komen door de verdoving idd dat mijn long weer een klap had gehad en dat de spieren wat verdoofd waren vandaar de pijn en dat dat doorstraalde.

nu 2 maanden na de bevalling ehb ik nog steeds enorme pijn in mijn long...tenminste bij het inademen en ook als ik gewoon rechtop zit lang...net alsof je heel hard gerend hebt en dan spierpijn krijgt om je longen heen...gekke is het is alleen rechts...anders zou ik denken het heeft met spanningen te maken ofzo...of er zit iets vast aan spieren. Maar hoeveel mijn man ook masseerd de pijn gaat niet weg..hoesten helpt niet...diep inademen en strekken met mijn handen boven het hoofd ook niet....

weet onderhand soms niet meer hoe ik snachts moet gaan liggen omdat het dan ook pijn doet...kan er gewoon niet lekker meer van slapen, heb het ook benauwd..niet zo benauwd dat ikd e puffer moet gebruiken..maar ik piep...

Iemand hier wel eens vaker van gehoord, of een idee wat het kan zijn... wil niet te snel langs de HA lopen voor een verrekking van een spier bijv.....

Thx voor alle reacties!

Groetjes,
    Miranda

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    niemand een idee?

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    herkend niemand hier iets van?

4. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Miranda,
    nee herken niks maar heb geen mex griep gehad en geen kindje nog dus dat is niet zo gek. Maar je zegt "wil niet te snel langs de HA lopen voor een verrekking van een spier bijv..." prijzenswaardig, maar je loopt als ik het goed begrijp nu al 2 maanden met die klachten. Dat is toch niet te snel? Als ik jou was zou ik er gewoon achteraan gaan.
    Veel sterkte.
    Els

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    haha, ja idd 2 maanden...als je het zo zegt.....maar eerst was het er gewoon, nu word het erger lijkt het...heb het iedere keer afgeschreven als spierpijn.....en nu vroeg ik me af of het toch niet iets anders kon zijn.

Ik ga maandag de HA ff bellen..... :)

Deel Deze Pagina