Ha meiden, helaas... Vanmorgen weer getest, nu 5 dagen na NOD maar streepje wordt niet duidelijker. Had nu toch al wel gemoeten? Heb woensdag 1-2wk getest met CB. Ik ben dus erg bang dat het niet goed gaat. Voel niet veel, behalve veel haaruitval en veel moeten plassen, wat ik zou kunnen wijten aan een evt zwangerschap. Toen jullie streepjes lichter werden, hoelang duurde het dan nog voor het mis ging en voelde je dat aankomen? Ben erg onzeker nu... Zal straks nog wel een foto plaatsen, maar hij is nog niet opgedroogd nu. Zie amper wat
jeetje meis. benieuwd naar je foto en eventueel je rijtje testen. Sommige vrouwen hebben niet veel klachten. Heb je getest met ochtend urine? je eerste plas?
jeetje meis ik zou maandag naar de huisarts gaan om een bloedtest te laten doen. kijken hoe hoog je hcg is
Jeetje, dat ziet er inderdaad niet erg hoopvol uit. Ik zou morgen aan de ha (of aan de vk als je al aangemeld bent) vragen voor een bloedtest. Om op je vraag terug te komen, ik teste op de woensdag positief met een clearblue die 1-2wk aangaf. Vanaf de vrijdag namen de streepjes af, ik heb toen nog bloed laten prikken en die gaf aan dat ik rond de 4-5wk zou zijn.. Op zaterdag was er bijna geen streep meer te zien, en op zondag begon ik te bloeden. Smaandags nog bloed laten prikken en daar kwam uit dat mijn hcg nihil was.. Heb verder niks voelen aankomen, alleen ontzettend rommelde darmen.. Sterkte meid, tis zo oneerlijk!
Hier zou ik me ook niet gerust bij voelen... Bij mij is nu twee keer geweest dat mijn streepjes niet opliepen, en zelfs bij de 1e afliepen... en een week na de positieve test ging ik bloeden bij de tweede. Bij de 1e had ik al roze verlies toen ik positief testte. Sterkte meis....
Thnx meiden. Ik ga proberen me er even niet meer zoveel mee bezig te houden. Zolang er geen bloed is, blijf ik hoop houden. Ik ga ook niet meer testen nu, als maandag alles nog oké is, bel ik denk wel even de ha, voordat ik de vk ga bellen. Misschien mag ik een bloedtest en anders zie ik het wel...
Thnx meiden! Voel me giga onzeker en bij alles wat ik voel denk ik dat het fout is/gaat. Ga steeds nr de wc om te kijken of ik al wat bloedverlies heb, maar tot nu toe nog niet. Net wel een ieniemienie beetje tussen wat slijm door, maar weet dus niet of dit het begin van is, of dat het een wondje was.