ziet er niet goed uit nee hier was er toen de 'menstruatie' doorbrak (bij vroege miskraam) nog wel een licht 2e streepje te zien op de testen
He meissie wat lees ik nu? Wat balen dat ze niet goed oplopen. Denk helaas niet goed. Zelfde testjes met mijn miskraam. Inderdaad ff los laten en maandag pas weer testen. Knuffie
Verschrikkelijk inderdaad! Het ene moment denk ik; het zit fout, wanneer ga ik bloeden, en het andere moment denk ik; ik bloed nog steeds niet, dus ik moet me niet teveel zorgen maken. Als ik namelijk vanmorgen niet meer had getest, was ik gewoon voorzichtig blij geweest en maandag de vk gebeld. Niet weten waar je aan toe bent ik zo verschrikkelijk! Heb geen testen meer in huis, dus kan niet meer testen en dat is denk ik maar goed ook...
Nou meiden, de onzekerheid is weg. Het bloeden is vanmorgen begonnen. Nog niks geen krampen, maar dat zal vast nog wel komen. Helaas...
Ah meid, wat rot Ik hoop voor je dat het snel achter de rug is. Neem de tijd voor de verwerking hoor! Je hoeft niet per sé krampen te krijgen, die heb ik bij mijn eerste miskraam ook niet gehad, toen was ik 5 wk 4 dgn. Sterkte!
Thnx meiden. Ik weet niet precies hoever ik was. Iig tussen de 4 en 5 weken, testte met 4wk2 dgn nog positief met CB, maar toen was het streepje al lichter aan het worden.