Wanneer ging het mis?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Loesje86, May 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Sterkte!!

2. clyde

clyde Actief lid

May 13, 2014
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte

3. Anjou

Anjou Niet meer actief

Ach nee sterkte. En onze testen waren zo mooi gelijk samen!!! Dikke knuf!!!

En krampen hoeft niet hoor met vmk. Dikke knuffel. Hopelijk valt het mee

4. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

5. Stamp

Stamp Lid

May 9, 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een rotgevoel hè, ik weet er alles van. Vorige cyclus hetzelfde gehad. Eerst oplopend, daarna witte test en uiteindelijk menstruatie. En zelfs toen heb ik nog een paar testen gedaan omdat ik hoop had. Het is even verdrietig, maar aan de andere kant gaat het heel vaak zo maar weet men het niet omdat ze niet getest hebben.

Ik ben deze ronde weer met goede moed verder gegaan en wie weet...

Probeer het een plekje te geven.

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Thnx! Erg dat jij het ook meegemaakt hebt, maar idd...het gebeurt zo vaak! Mag vragen hoe je je cyclus weer berekent hebt? Of ga je weer ovu testen gebruiken? Heb geen idee wanneer ik daar nu mee zu moeten beginnen...

7. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

dat ik die MA had mocht ik de eerste dag van mijn cyclus rekenen dat ik begon met bloeden.

8. AnnieF

AnnieF Actief lid

Sep 7, 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig zeg.... heel veel sterkte!

9. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Heel veel sterkte meissie.. :(

10. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Veel sterkte meis, ik was bang voor veel pijn en kramp en veel bloed maar had geen pijn of kramp, en weinig bloed de eerste twee keer. Mijn ei daarna kwam idd netjes 14 dagen na eerste dag van het bloedverlies.

11. Loesje86

Dank je! Tot nu toe eigenlijk nog geen krampen gehad. Bloed verlies is voor mijn doen erg weinig. Ben normaal altijd best hevig ongesteld, nu alleen tijdens het plassen veel verlies, maar hoef me niet continue te verschonen...

12. kers87

kers87 Bekend lid

Sep 4, 2012
    678
    0
    0
    Ik wil je niet onnodig hoop geven, maar ik zou wel gewoon de vk eens bellen om te vragen....

13. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Dat kan per persoon/ keer verschillen. Bij mij was alle drie de keren heel anders... Maar de vk bellen zou ik altijd doen ja.

14. Loesje86

Waarom zouden jullie in dit geval de vk alsnog bellen dan?

Het bloeden is hier aardig doorgezet, maar de krampen blijven gelukkig achterwege! Geen idee of ik het al verloren ben, wel goed opgelet, maar kon niet echt wat bijzonders ontdekken.

15. Louche

Louche Actief lid

Aug 31, 2013
    140
    0
    0
    Drechtsteden
    Feit is dat je wel zwanger bent geweest, ik zou altijd bellen voor een controle echo na een miskraam. Straks blijft er weefsel achter, weet je dat niet, en wie weet wat voor schade het achterlaat in je lichaam.

16. Beertje13

ik weet het niet zeker. maar volgens mij hoeft er geen stolsel te komen. In dit termijn bloed je alleen hevig. Dacht ik. Je kan altijd de vk bellen of de HA. Misschien kan zij je helpen

17. Loesje86

Ja, zoiets dacht ik ook. Heb wel stolsels erbij hoor, maar het vruchtje was nog zo klein, dat je dat niet eens kan zien denk ik.

Ga zo eerst MVM maar eens afbellen :(

18. Beertje13

en louche heeft gelijk!

19. Loesje86

Meiden, aangezien ik gisteren ben gaan vloeien, wil ik weer verder met de volgende ronde. ik heb 2 x een cyclus gehad van 32 dagen, en nu dus na de vmk gaan vloeien op dag 38. Kan ik nu gewoon weer een cyclus aanhouden van 32 dagen, en vanaf afgelopen zondag gaan tellen?

20. Beertje13

de eerste dag van je cyclus is de eerste dag dat je vloeide.
    misschien is je cyclus iets anders ivm de zwangerschap die je gehad hebt

Share This Page