Mn dochter begint nu langzamerhand wat aanstalten te maken om te proberen zelf te gaan zitten. Ze vindt zelf gaan zitten niet zo interessant. Was even benieuwd wanneer andere kindjes dat gibgen doen. Ze kan prima een tijd zitten als ik haar help met gaan zitten, maar zelf zitten is het nog niet zo.
11 mnd haha. ze zat al heel stevig met 6 mnd maar het gaan zitten proces snapte ze voor geen meter ^^
Ik moet zo naar het CB dus heb het boekje voor m'n neus liggen haha, even kijken ik heb 3 augustus geschreven. Zoontje is van eind december dus dan was hij 7,5 maand ongeveer. Moet erbij zeggen dat hij vrij snel was met alles.. Hij kroop en trok zichzelf zelf aan dingen omhoog nog voordat hij 7 maanden was.
Oudste ging zelf zitten met 9 maand Middelste ging zelf zitten met 7 maand Jongste ging zelf zitten met 6 maand
1e kerstdag, ze was net 7 maanden en een week. Zonder dat ik het zag zat ze opeens en sindsdien kan ze het
Hier zat ze met 9,5 maand mooi rechtop in de box. Daarvoor een periode dat ze zich half opdrukte tot een soort scheefhangen, dat tel ik niet mee
Met 7 mnd kroop hij en ging hij half zitten, nog leunend op zn handje. Begin 8 mnd ging die alleen met de rug recht zitten.
Mijn zoontje liep eerst rond de tafel voordat hij kon zitten, haha!! Was een maandje of 11/12 voordat hij zelf kon gaan zitten
Mijn zoon was 9 maanden dat hij zelf ging zitten, mijn dochter kan het nog niet. Ze hangt nu een soort van scheef op haar billen Ook als ik haar neer zet gaat het zitten nog niet helemaal goed. Ze corrigeert zichzelf niet en kukelt zo om
Ons meisje is sinds vorige week 9 maanden en sinds een 2tal weken zit ze: knietjes onder haar poep of op de poep en beentjes vooruit
Op de billen zitten? Nog niet. Hij is nu 10.5 maand. Maar hij gaat wel zelf op zijn knietjes zitten, kruipt, tijger en gaat zelfstandig staan bij de tafel en bank. Hij zit overigens wel heel stevig, maar hij gaat liever oefenen met staan dan met zitten.
Mijn dochter ging pas met 13 maanden zelf zitten. Daarentegen kon ze toen wel al kruipen, zelf gaan staan en een paar stappen los lopen.
Dochters gingen rond 10 maanden zelf zitten. Zoon vast ook wel rond die tijd, alleen vond hij het een übersaaie lichaamshouding. Hij ging nooit vrijwillig zitten . Fysio heeft het met de 10-mnd controle geprobeerd om hem te stimuleren om zelf te gaan zitten, zodat ze het van haar lijstje kon afvinken. Ze was er kwartier mee bezig om hem zover te krijgen. Uiteindelijk hebben we de tv aangezet