Tijdens mijn eerste zwangerschap een regelmatige bezoeker van de sauna. Ik ben toen weer gegaan vanaf week 18 ongeveer. Heerlijk! Gewoon doen dus.
Je mag gewoon gaan hoor na de eerste drie maanden! Ben drie weken terug voor het eerst weer geweest, was heerlijk! Alleen bleef ik maar 4-5 minuutjes zitten in plaats van de 15-20 minuten die ik normaal doe. Lekker rustig aan doen, veel drinken, onderin zitten en luister naar je lichaam. Geniet!
Ik ging helaas niet vaak genoeg om me een regelmatige bezoeker te noemen. En wat vond ik dat jammer! De sauna leek me juist in mijn zwangerschap heerlijk.. Maar helaas ik viel dus niet onder de 'regelmatige bezoekers categorie'. (Ne 2 dagen bussloo gepland staan, heeeeerlijk!) geniet er van meis!
Oh ja heerlijk sauna en ook zeker wel tijdens mijn zwangerschap! Maar nog even wachten, ik ben nog maar 10-11 weekjes dus nog even geduld. Als je goed op je lijf let en de tips ter harte neemt is er niks aan de hand. Was juist heerlijk ontspannend en dat is alleen maar goed voor moeder en kind.
Toch fijn dat er dames hier zijn die wel gaan Wij gaan zodra we weten wat het wordt nog 21 dagen wachten dus haha!
Ben niet eens zo'n heel frequente bezoeker (2-4x per jaar), maar ik ben in mijn tweede trimester geweest. Heerlijk ontspannen dagje gehad. De vk vond het ook een goed idee, zolang ik maar goed op mijn lijf zou blijven letten. En inderdaad: geen infrarood en geen opgietingen. Het is jammer dat ik de rest van mijn zwangerschap gewoon niet fit genoeg geweest ben om nog eens te gaan.