heel stom misschien maar ik ben 5 weken geleden bevallen en ik zat er aan te denken om over een week of4 is een keer uit te gaan zomaar een avondje weg(biosje ofzo) is dit raar?wanneer gingen jullie weer voor het eerst uit?
Waarom zou het raar zijn? Als jij er behoefte aan hebt en je vindt het leuk: lekker doen! Wij zijn na een paar weken een avondje uit eten geweest. Was erg fijn! ps OT: mijn aanrader voor de bios is mama mia
Anderhalve maand na de geboorte van mijn dochterje ben ik samen met mijn vriend naar een concert geweest terwijl oma een paar uurtjes op de kleine pastte. Af en toe heb je gewoon even tijd voor jezelf nodig om jezelf weer op te laden, dus helemaal niet raar!
Hoi, Wij zijn gisteren voor het eerst samen uit eten geweest en is die kleine bij oma geweest...Laatste fles bij oma en dan naar huis...het ging super... Maar uit logeren doen nog geen denken aan hahahh Gewoon doen als je er aan toe bent en anders lekker nog even wachten.. Ik vond het heerlijk maar heb er wel gemist groetjes veer
Hannah is 18 december geboren en op valentijnsdag zijn wij voor 't eerst een avondje samen weggeweest. Ik had ook wel verwacht dat ik aan zulke dingen weer behoefte zou krijgen. Gelukkig passen opa en oma dolgraag op.
23 mei is onze mooie meid geboren en op 9 juni ben ik met mijn vriend uit eten gegaan omdat dat de dag is waarop we elkaar hebben leren kennen dat hebben we elk jaar gedaan en wilde we er eigenlijk in gehouden. De kleine is naar mijn moeder gegaan en heeft daar alleen maar geslapen, hoe jonger ze zijn hoe makkelijker het is, nu is het al iets moeilijker omdat ze graag mamma bij dr wil hebben. Maarja helaas moet ik straks aan het werk dus ze zal er toch aan moeten wennen helaas Oftewel wij waren na 2,5 week al even uit! (wel restaurantje in de buurt en na drie uur onze kleine weer in de armen gesloten wat de kleine betreft hadden we waarschijnlijk nog wel wat langer gekund maar dat konden we zelf niet )
Uhm in april gingen we naar het theater, das een maand of 3 na de geboorte geweest dus. We vinden het niks om Ymke weg te brengen 's avonds naar een oppas, dus daarna zijn we niet meer 's avonds weggeweest.
Toen ons zoontje 8 weken oud was zijn mijn vriend en ik uit eten geweest en daarna naar de kroeg. Oma heeft een nachtje opgepast. Ik had er ook echt behoefte aan, hoewel we ons kleintje ontzettend hebben gemist. We willen eens in de twee maanden een avondje voor onszelf. Dus lekker uit eten gaan of de bios.
toen mijn dochter 3 maanden was gign ze voor het eerst logeren. ik ben toen met me vriend naar de bios geweest maar voelde me er niet prettig bij. ze lag toen nog bij ons op de kamer en hele de avond dacht ik alleen aan haar en als ik haar leg bedje zag moets ik al huilen en dacht toen dit doe ik nooit meer. met 6 maanden deed ik het nog is en kan je zeggen dat ik echt heb genoten. tuurlijk miste ik haar wel maar de rust was heerlijk. ik heb de volgende dag uitgeslapen tot half 1 dus had het ook echt nodig. ik heb genoten van me avondje vrij en nu denk ik alleen maar wanneer weer haha. denkt dat ik haar over een week of 2 weer laat logeren want dan gaan we verhuizen en heb dan wel 2 handen nodig om te helepn met verhuizen
Na 2.5 weken is Nova gaan logeren bij oma. Hadden wij een avond voor ons zelf en konden we bij slapen. Na 6 weken zijn wij een weekendje weg gegaan en is Nova naar andere oma gegaan. Wij hebben het heel snel gedaan, misschien daarom ook dat wij haar makkelijk en regelmatig wegbrengen. Vind tijd voor elkaar met zijn tweeen ook heel belangrijk!