laat je cars kamer zien!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door beertje87, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    hallo allemaal wij gaan verhuizen!!
    en nou krijgt ons binkie een eigen kamer :D
    nu wil ik graag een cars kamer maken voor hem.
    mijn vraag of jullie foto's hebben van jullie cars kamer voor inspiratie ik dacht zelf aan zoiets

2. Liertjuh

Liertjuh Lid

6 mei 2008
    87
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb een Bumba kamer, omdat onze zoon die helemaal geweldig vind. Heb Bumba en al zijn vriendjes zelf op de muren geschilderd.
    Helaas vind hij die kamer zo geweldig dat hij denkt dat het een speelkamer is en wil er dus niet slapen.
    Dat is het probleem hier sinds 2 dagen. Maar goed, onze zoon is ouder dan die van jullie.
    Surf een beetje op google, er staan genoeg plaatjes op die je als voorbeeld kunt gaan gebruiken.

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Kan je de kamer niet donkerder maken dmv verduisteringsgordijnen? ik had dit probleem nl ook. Mijn zoon heeft een leuke vrolijke kamer nl. met felle kleurtjes e.d. maar hij vond dit ook te leuk om te gaan slapen ;) Nu heb ik verduisteringsrolgordijnen voor de ramen gedaan zodat het er donker is als hij moet slapen en niet veel van de omgeving ziet en het probleem is verholpen :D

Sorry Beertje87 ik heb zo geen tips en foto's. Maar het is wel een heel leuk idee hoor! hou het wel rustig want het is een slaapkamer ;)

4. Wij hebben de kamer wat betreft het behang zoals op de foto die je aangaf. EffeBlauw onder, boven grijs met de auto's en dan de middenband.
    Daarbij is de radiator en de deuren bijpassend rood geverfd en de kozijnen een bijpassende grijs. En hij heeft Bijpassend rode velourse gordijnen.

5. Foto 1

6. Foto 2

7. Foto 3

8. Foto 4

Deel Deze Pagina