Hoi hoi, Onze dochter is sinds gisteren verkouden. Vanmorgen ging het fruithapje net als anders, brood ging al iets minder (kwam ook omdat ze alles op de grond gooide), koekje om half zes ging prima, drinken door de dag heen ook, maar net het warme eten wil er niet in! Yoghurt dan weer wel. Zijn we gister nog naar cb geweest en arts zei dat ze moeilijk kan gaan doen met eten, ze heeft zeker zitten luisteren, haha. Maar mijn gevoel zegt dat het iets met de verkoudheid te maken heeft. Het lijkt wel of ze niet kan kauwen? Waar komt dit door? Ben nu wel bang dat ze vannacht gaat jengelen omdat ze honger heeft.
Als ik je verhaal zo lees dan denk ik ook dat het door de verkoudheid komt. Is niet zo erg een paar dagen slecht eten. Maar als ze niet kan kauwen, dan lukt een koekje ook niet toch? Probeer wat extra (op ipv het warme eten) fruit of yoghurt of fles te geven ofzo. Beterschap!
sprongetje mn dochter heeft het net gehad,ze at niks,,ook haar boterhammen niet meer,ze zat alleen maar te knoeien,,en mij te testen,,ik blijf rustig en ik negeerde haar,als ik niet keek pakte ze 2 of 3 stukjes,maar ik gaf haar dan tussendoor ook geen koekjes,,, nu 4 dgn later is het weet over ze eet weer prima
Hier ook gehad,gaat nu net sinds een paar dagen beter. Als ze niet meer wou, zei ik gewoon klaar en gaf haar nog wat yoghurt. Ben verder niet bang voor honger omdat ze nog een klein flesje melk krijgt voor het slapen gaan. Niet forceren, komt vanzelf wel weer.
Dank voor alle tips! Het was gelukkig maar eenmalig en geen sprongetje, want ze had ook diarree. Vandaag is kind een stuk beter, drinkt weer, en moeder is nu ziek Gelukkig dat het elkaar afwisselt.