hallo mijn dochter haar schema is ongveer dit.. 7.30 papfles bambix 200 10.30 ligakoekje met wat diksap 12.30 papfles bambix 15.00 fruithapje 17.00 groentehapje en wat friso maar drinkt nooit veel soms 90 som 40 en dan tussen half 10 en 10 uur laatste fles zou ik hier bambix in kunnen doen ipv nutrix of krijgt ze dan teveel bambix? nou hoor het wel groetjes mo
Hier krijgt hij ook in de laatste fles nog bambix. Bambix zijn allemaal goede vezels dus kan geen kwaad hoor
Ik geef mijn kindje ook 's morgens en 's avonds bambix in de fles, hoor. Bij mij op het cb gaven ze dat zelfs als advies. Zou naar mijn idee dus niet een probleem kunnen zijn.
Ik geef 's morgens nutrix en 's avonds bambix. Als de nutrix op is (bijna) ga ik ook 's morgens bambix geven. Volgens mij is dat echt niet te veel hoor.
Toen wij 's ochtends bambix zijn gaan geven, hebben we 's avonds de nutrix weggelaten. C kreeg met 6,5 maand ook al een hele boterham, dus vezels genoeg..
Alyna krijgt soms ook 3 keer per dag Bambix, als ze de fles niet wilt maar wel van een lepeltje wilt eten. Ze heeft er geen last van ofzo dus...
gewoon geven hoor, ze mogen ook 2 keer per dag een broodmaaltijd en dan nog een papfles voor het slapengaan. groetjes, Miranda