5,5 mnd na HELLP, ineens weer vreselijk moe

Discussie in 'Prematuur' gestart door AngeliquevD, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngeliquevD

2 okt 2013
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkent iemand dit?

Onze tweeling is inmiddels bijna 6 maanden en tot voor een week of drie ging het ook met mij steeds beter. Mijn bekken herstelt langzaam en ik was moe, maar vergeleken met nu was de moeheid nog redelijk te doen.

Ik ga morgen naar de huisarts om mijn bloeddruk te laten meten en aanvullend bloedonderzoek te laten doen. Want er is hier geen nacontrole op HELLP en misschien zit er nog iets scheef.

Maar mijn grote vraag....herkent iemand dit? Is dit normaal? Of zou het kunnen zijn dat de dikke stoot adrenaline van de eerste maanden keihard werken nu langzaam op begint te raken?

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik herken het. Ik heb zelf HELLP gehad en mijn zus en schoonzus ook. We hebben er allemaal ongeveer een jaar over gedaan om weer helemaal beter te worden. Op sommige momenten voel je je heel goed en dan neem je weer meer hooi op je vork, waardoor je weer inteert op je net opgebouwde reserves en dus eeer een terugslag krijgt.

Is niet erg, hoort er bij en beschouw het als een waarschuwing dat je weer even tijdelijk een stapje terug moet doen om weer wat reserves op te bouwen.

Succes, en het gaat straks echt weer beter. Het is bij mij nu 5,5 jaar geleden en ik heb nergens meer last van.

3. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ik weet niet of je op fb zit Angelique maar er is een speciale fb-pagina voor pre eclampsie/HELLP vrouwen. Daar vind je ontzettend veel erkenning en herkenning.

Deel Deze Pagina