Mijn jongste is 3 en eet bij hoge uitzondering af en toe eens een banaan. Heb het tot in de treure geprobeerd maar hij wil gewoon niet. De knijpzakjes fruit gaan er in als pap. Als het aan hem ligt neemt hij er daar wel 3 of 4 per dag van. Tis dus niet dat hij niet van fruit(smaken) houdt. Maar fruit an sich moet hij dus niets van hebben. Nou ja, heb een man die geen fruit lust/eet en die is ook prima gezond dus zolang die knijpzakjes er wel in gaan doe ik er maar niet al te moeilijk over
En neerzetten op tafel en verder niets anders geven en geen aandacht helpt hier ook als een tierelier. Als ik zeg wil je een banaan etc dan is het nee hoeft niet. Zet ik het neer en doe of dat mijn neus bloed wordt het eerst aan de kant geschoven en als ik weg ben gaat het zonder pardon dat mondje in!
Klopt zeker! Ben ik er vergeten bij te vermelden idd, mijn zoon is dus idd waarschijnlijk allergisch. Zelf ben ik ook allergisch voor bepaalde soorten groentes en fruit.
Hier eet ze ook alles eigenlijk vanaf kleins af aan vers fruit en vanaf denk ik 8-9 maanden steeds minder fijn gemaakt