Wanneer ging jouw uk kruipen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by melloncollie, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,397
    3
    0
    het kan ineens heeeeeeeeeel snel gaan:
    3 weken terug kwam uk nog NERGENS en lag lekker op dr rug te spelen, soms op dr buik. toen ineens begon ze te tijgeren, van de ene op de andere minuut.
    nu, 3 weken later, staat ze de halve dag (aan de bank, tafel, je been, een krukje etc.), kruipt ze, en klimt ze zonder problemen met een rotgang de trap op.

kijk uit hoor, je kindje kan meer dan je denkt! je verwacht het vaak helemaal niet en denkt, oooooooh, dat gaat nog wel even duren zo te zien... en dan ineens tikt uk je op de schouder als je in de keuken je kopje koffie staat te fixen! ;)

2. Ivka76

Ivka76 Actief lid

Mar 10, 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    Jee zeg, wat zijn die van jullie (bijna) allemaal snel zeg!
    Robin rolt net goed van haar buik naar haar rug en andersom. Ze duwt zich wel omhoog met haar armpjes en duwt haar billetjes ook omhoog, alleen niet tegelijkertijd, dus er zit nog geen beweging in. Ze trappelt ook met haar beentjes naar achteren, maar dat levert ook niet zoveel op, behalve wat gemopper dat het niet lukt. Als ze ergens wil komen, doet ze dat rollend.
    Ik verwacht nog even geen gekruip hier.

Groetjes,
    Ivka

3. jessica1

jessica1 Niet meer actief

mijn dochter begon ook eerst met staan
    en kruipt nu pas dus dat hoeft niks te zeggen

mijn dochter begon met tijgeren toen ze 7 maanden was (kon toen al staan toen ze 6 maandjes was
    nu is ze 8 maanden en kruipt het hele huis door
    ook loopt ze als je haar 2 handjes vast houdt
    ze loopt en staat liefst de hele dag

4. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

Jun 24, 2007
    685
    0
    0
    Met 6 maanden kon ie aardig kruipen.

5. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Hier ook een langzame; tijgert pas vooruit sinds 2 weken.....kruipt nog niet, trekt zich alleen op tot de knieƫn...ik neem aan dat dat allemaal wel goed komt. Verder ontwikkelt ze zich erg snel.

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    met 6 maanden tijgerde ze al razendsnel het hele huis door, met 7 maanden echt kruipen.

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,254
    6,147
    113
    Gisteren! :D

8. Mistra

Mistra Actief lid

Apr 22, 2008
    165
    0
    16
    Echt goed kruipen op handen en knietjes deed meneer toen ie ruim 13 maanden was.

Share This Page