het kan ineens heeeeeeeeeel snel gaan: 3 weken terug kwam uk nog NERGENS en lag lekker op dr rug te spelen, soms op dr buik. toen ineens begon ze te tijgeren, van de ene op de andere minuut. nu, 3 weken later, staat ze de halve dag (aan de bank, tafel, je been, een krukje etc.), kruipt ze, en klimt ze zonder problemen met een rotgang de trap op. kijk uit hoor, je kindje kan meer dan je denkt! je verwacht het vaak helemaal niet en denkt, oooooooh, dat gaat nog wel even duren zo te zien... en dan ineens tikt uk je op de schouder als je in de keuken je kopje koffie staat te fixen!
Jee zeg, wat zijn die van jullie (bijna) allemaal snel zeg! Robin rolt net goed van haar buik naar haar rug en andersom. Ze duwt zich wel omhoog met haar armpjes en duwt haar billetjes ook omhoog, alleen niet tegelijkertijd, dus er zit nog geen beweging in. Ze trappelt ook met haar beentjes naar achteren, maar dat levert ook niet zoveel op, behalve wat gemopper dat het niet lukt. Als ze ergens wil komen, doet ze dat rollend. Ik verwacht nog even geen gekruip hier. Groetjes, Ivka
mijn dochter begon ook eerst met staan en kruipt nu pas dus dat hoeft niks te zeggen mijn dochter begon met tijgeren toen ze 7 maanden was (kon toen al staan toen ze 6 maandjes was nu is ze 8 maanden en kruipt het hele huis door ook loopt ze als je haar 2 handjes vast houdt ze loopt en staat liefst de hele dag
Hier ook een langzame; tijgert pas vooruit sinds 2 weken.....kruipt nog niet, trekt zich alleen op tot de knieƫn...ik neem aan dat dat allemaal wel goed komt. Verder ontwikkelt ze zich erg snel.