Bij de geboorte had mijn dochter haast geen haar, heel weinig en heel licht blond. De laatste maanden is er wel iets gegroeid maar nog niet zoveel dat ze bijvoorbeeld een clipje of iets dergelijks in kan. Ze is nu een beetje rossig/blond. En heeft hier en daar wel wat langere haartjes die uitsteken maar van een afstandje lijkt ze haast kaal. Wie heeft of had er ook een kindje met weinig haar en vanaf wanneer is dat toen een beetje gaan groeien?
Onze dochter is 3,5 en nu zijn de laatste plukjes haar vooraan bijna bijgegroeid bij haar boblijn. Het ging pas een beetje groeien toen ze 1,5 was.
hier kinderen die tot 1 jaar zo goed als kaal waren en hoogblond. met 1,5 begon het echt te groeien en met 2 jaar een hele leuke bos haren. mijn oudste is nu 5 en die heeft een enorme bos blond haar
Ben ook erg benieuwd! Hier een meisje met ook super blond haar en erg weinig . Het begint wel iets te groeien, maar omdat het zo wit is valt het niet op.
Mijn zoontje was geboren met vrij veel donker haar (hadden we ook verwacht met onze eigen coupe) maar dit raakte hij snel kwijt. Nu heeft hij dunbezaaid lichter haar en een hele lange pluk bij zijn kruin hihi. Net als Alfalfa van the little rascals Maar blijkbaar hadden mn broer zus en ik ook niet direct veel en donker haar als baby. Dat is vanzelf goed gekomen
Hier een 17 maand oud knulletje die nog steeds kaal lijkt. Maarrrrrrrrrrrrr er is eindelijk haar in zicht!! Van achteren heeft hij al een lekker matje en bovenop zitten nu lichte haartjes van zo'n 1 a 2 cm......
Mijn dochter haar haren zijn pas echt met 11 mnd beginnen met groeien, nu met 15 mnd kan ik eindelijk mini staartje maken en krijgt ze krullen. Zij is ook blond. Ze zeggen bij blonde babys groeien de haren lamgzamer, geen idee of dit ook zo is, maar hier klopt het wel.
Mijn vent is ook blond en lang kaal geweest. Nu met 11 mnd lijkt het zowaar wat. Vond het bij hem erg laat mAr zo te zien kan het dus langer duren nog.
Hier ook, lichtblond, bovenop begint het nu wel wat te groeien maar omdat het zo licht is lijkt het weinig en achter heeft ze gewoon nog steeds een kale plek hahahaha
Jaaaa bij allebei. Vind t wel schattig! Onze oudste is nu 2,5 en kan bijna alle haren in 1 staartje nu. Na d'r 1e verjaardag ging het pas wat groeien. Maar niet erg gelijk. Paar maanden geleden voor t eerst laten knippen zodat het in ieder geval wat 'vorm' kreeg. En nu lijkt t door te schieten. Eerste vlechtje is zelfs gelukt!!! De jongste, bijna 1, ook nagenoeg haarloos. T beetje dons wat er zit is witblond!
Dochtertje 7 maanden is ook bijna haarloos. Het begint een klein beetje te groeien....gelukkig. Ze vragen ook zo vaak of ze een jongen of meisje is
Hier begint het nu wat te groeien. De oudste werd met bijna 2 jr voor t eerst geknipt. Jongste heb ik de achterkant nu 2x gedaan, ze kreeg een matje. Bovenop groeit r hier t langzaamst. Ze kan nu een babyspeldje in.
Hier beide kinderen zo goed al kaal het eerste jaar, pas daarna begon het een beetje te groeien. Dit is onze zoon met zijn geboorte en toen hij 1 jaar was.
Hier ook een haarloze baby haha nou ja bijna. Ze heeft eigenlijk sinds pas wat haar. Eindelijk!! Bekijk bijlage 393073