Dus niet "dat is niet goed" o.i.d. Maar als je een hebt gebruikt, wanneer ging je kindje er dan in? Ben ik benieuwd naar. Elmo
5,5 maand! Nu nog heel veel pelzier van! Die van ons kan op meerdere standen, en das maar goed ook, want eerder kon hij gewoon niet bij de grond. Denk dat hoofdje goed stevig en met platte voeten op de grond belangrijke dingen zijn om naar te kijken! Super dat ding, en ach..niet goed? als je alles moet laten wat niet goed is, kan je beter een glazen kooitje kopen en hem midden in de woonkamer zetten! hahahaha veel plezier ermee! kus miek
wij hebben niet echt een loopstoeltje, maar een auto (quad) en die begint hij nu pas als loopstoel te gebruiken, maar dat komt omdat hij eerder niet bij de grond kon. maar bij opa en oma heeft hij ook een auto, en daar zat hij met 6 maanden al in, daar zit een duwstang bij, en de buurjongens van mijn ouders willen maar wat graag met hem aan de wandel
Giovanna ging er met 6 maanden geloof ik zo af en toe in. Zo'n 10 tot 15 minuten per dag, en ze had al snel door dat ze kon bewegen met het stoeltje haha. Veel plezier er van gehad hoor! Zou wel voor 1 kijken met meerdere standen, zodat je het stoeltje op de hoogte van je kindje kan stellen en zodat ze dan plat met de voetjes op de grond kunnen.
Kyano was net een maand of 6 ongeveer ... het was vanaf dag 1 een topper ... nu niet meer want hij klimt er nu uit
Justin met 5,5 maandjes en nu gaat de loopstoel naar zijn nichtje toe. Hij begint zelf al te experimenteren met stapjes etc dus..
Nee hoor saartje dat hoeft niet, maar word wel aangeraden, anders is t echt niet goed voor t ruggetje..
Geweldig! Heb er nu al zin in...maar heb echt nog wel geduld hoor! Lijkt me gaaf als hij door het huis gaat sjeesen! Levert vast leuk materiaal op (foto en video). We hebben plavuizen dus die wieltjes willen wel denk ik Elmo
Hier met 6 maanden. 1 tip, ik zou alvast enkelbeschermers kopen Wij hebben laminaat en meneer is al zo vaak tegen onze enkels aangekrost en daar word je niet vrolijk van