Dani gilt de laatste paar dagen echt hardstikke hard het is echt geen huilen. Als hij iets wil of juist iets niet wil dan gaat hij gillen. Ook als iets niet lukt (heb ik het idee hoor) gaat hij gillen. is dat niet een beetje vroeg voor een baby van 5 maanden of kan dat wel. De 4,5 maanden sprong is net voorbij bij hem(was best een lastige) is dat wat hij nieuw heeft geleerd . Zaterdag heeft hij ook voor het eerst van rug naar buik gerolt liefs Mirjam
Evy doet precies hetzelfde . Het sprongetje is weer voorbij en ze gilt alsof haar leven ervan af hangt . Ook vannacht om hal 4 hahaha . Ze rolt nu ook sinds een week van rug naar buik dus het zal wel bij deze leeftijd horen denk ik.
Yara heeft het gillen ook ontdekt. Thuis en tijdens het winkelen. Vanmiddag in de rij bij de AH en in de bibliotheek. Wel grappig!
Niels heeft ook zo'n 1,5 maand geleden het gillen ontdekt, de eerste keer is wel leuk, maar op een gegeven moment....
Gil maar eens mee, ons zoontje hield dan op en keek mij dan zo aan van: "wat doe jij nou?!" Supergrappig Groetjes, vonneg
Zooooooooo herkenbaar! Hahaha, leuk om te lezen! Ons ventje doet het nu al bijna niet meer, maar een paar weekjes geleden: GILLUHHHHNN! hihihi
ik had het vorige week.. dacht dat het de tandjes waren aangezien hij enorm kwijlde en spuitluiers had.. maar nu is hij weer de vrolijkheid zelve..
rond die periode begon noa ook met gillen. zij doet het vaak als iets niet lukt of zij haar zin niet krijgt, een drifkikkertje is zij dus. ik laat haar lekker gillen en reageer er gewoon niet op.