wanneer ging jullie kindje in een attractie!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door samantha1985, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Hier met ong 1,5jaar in de mini draaimolen. En de attracties bij plopsa-land.

Ze vinden al die atracties maar zo-zo. Ik heb erg actieve kinderen, die vinden het niet echt veel aan om ergens stil te blijven zitten terwijl een machine beweegt. Ze willen zelf in actie komen :)
    Dus hier grote fans van alle ballorig-achtige toestanden. Hoe hoger en moeilijker om in te klimmen, hoe leuker :)

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wat is daar nou zielig aan? Oké, drie maanden is misschien vroeg, maar de eerste kermis van dit jaar was mijn zoontje ongeveer 15 maanden en hij vond de draaimolen prach-tig! Hij heeft zich enorm vermaakt en ik kon nog een kaartje gaan kopen want meneer wilde er niet uit :).
    Ik vind het eerder zielig dat een meisje van drie zelfs nog nooit in een simpel draaimolentje heeft gemogen.. Dat is toch een leuke belevenis?
    Met een paar maanden zijn we trouwens ook in een draaimolen in een dierentuin geweest maar dat was vooral leuk voor mama. De kleine zat er droogjes bij te kijken en vond het allemaal wel best maar kreeg het volgens mij niet mee.

Wat een onzin. Mijn jongen draaide het stuur van dat ding waar hij in zat er van enthousiasme nog net niet af en zijn mondhoeken verdwenen zo'n beetje achter zijn oren zo breed lachte hij.

Jaaa super toch!

We zijn vorig jaar ook naar de efteling geweest, hij was toen zo'n zeven maanden en heeft zich prima vermaakt in dingen als de fata morgana en de droomvlucht.
    Dit jaar gaan we weer en is hij dus anderhalf. Hij beseft alles nu wat beter dus ik ben benieuwd wat hij ervan vindt. Dingen als de bobslee durf ik nog niet zo goed aan met hem, ik hoor wel vaker dat ouders het wel doen met zulke kleintjes maar ik ben een beetje bang dat ik zijn hoofdje niet in bedwang kan houden en dat het alle kanten op vliegt, en ik ken mijn jochie natuurlijk en weet niet zeker of ik hem er een plezier mee doe. Dus dan maar liever nog niet.

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    10 maanden zoiets.. in de efteling.. droomvlucht en carnaval gebeuren..

Deel Deze Pagina