Zoals het onderwerp al zegt: wanneer deed jullie kindje dit? Ik merk dat het mn zoontje vreselijk frustreerd dat hij niet voor uit komt. Het is dan net flipper die al zn buikspieren aan spant en zn handen/ benen van de grond houdt. Ik zei al tegen mn man: Nog even en hij heeft een 6pack Ik probeer m te stimuleren door speelgoed iets verder te leggen en positief aan te moedigen zodra zn knie iets om hoog gaat, maar kort er ga ligt hij er weer bij als flipper en wordt dan zó boos!
Opeens hebben ze dat door. Van de een op de andere dag gaan ze wat tijgeren, en van tijgeren naar kruipen ging hier in 3 a 4 dagen tijd. Hij was trouwens 8 maanden of zo toen hij kroop. Daarvoor speelde hij ook altijd vliegtuig ( handen en benen omhoog op zijn buik liggende) en rolde hij de hele kamer door.
Ons ventje kruipt nu sinds een week of 3 ( hij is 9 maanden), daarvoor deed hij precies hetzelfde als jullie zoontje maar was daar erg snel overheen. Voor ik het wist was hij gewoon aan het kruipen
Pas met 10 maanden maar met 6,5 maand tijgerde hij de hele kamer door als een razende roeland. Met 8 maanden staan en met 9 maanden langs de tafels lopen. Op zijn verjaardag liep hij door de kamer alsof hij nooit iets anders gedaan had. Kruipen was gewoon bij zaak Dochter ging kruipen met 8,5 maand en liep met 13,5 maand
Ik hoop voor hem dat hij het snel onder de knie krijgt. Vind het sneu voor hem dat t m zo frustreerd..
Tijgeren met 7 maanden en van de week heeft hij kruipen uit gevonden. Maar als hij snel ergens heen wilt doet hij het tijgerend. Gaat een stuk sneller. Voor het tijgeren rolde hij trouwens al twee maanden de kamer rond. Dus we moeten er al een tijdje achteraan
Hey nog meer vliegtuigen hier! Komt me bekend voor, ze steeg bijna op. Met 9 maanden kon ze zichzelf optrekken en met 10 maanden en een beetje kroop ze ineens. Tijgeren heeft ze niet gedaan. Nu wandelt ze langs de tafel en de bank.
Met een jaar gecorrigeerd, toen ook gelijk zitten staan en langslopen, daarvoor heeft hij bijna 4 maanden getijgerd. Nu loopt hij los.
De oudste heeft nooit gekropen. Die liep met zeven maanden op handen en voeten. Zag er best maf uit en liep met 10,5 maand zo van de een op de andere dag. De jongste kroop ineens met 10 maand, die deed voor die tijd wel pogingen, maar lukte niet. Had geen last van frustraties trouwens, die vond alles wel best. Hij kon met 9 maanden zelf gaan zitten en draaide zo op z'n billen de kamer door. Tijgeren en dergelijke heeft ie niet gedaan. Hij kroop gewoon ineens met de buik van de grond vooruit. Hij loopt net sinds twee weken.
Hier een snelle jelle... Zelf gaan zitten: 6,5 maand Tijgeren: 6-6,5 maand ongeveer Kruipen: vlak voor 7 maand Optrekken tot staan: iets voor of rond 7 maand nu ongeveer 2 weken! Stappen langs iets hoekbank bijv. van ene kant naar andere kant: sinds gister dus 7m 1 week Stappen aan de hand: 7 maand
Bij 9 maanden (nu bijna 10 mnd) maar nog niet helemaal zoals het hoort, dat snapt ze nog niet helemaal. Gisteren ging ze wel ineens 'staan' aan de tafel. Nu gaat het echt heel hard, want rollen doet ze pas een maand bewust.. Vanaf deze week gaat ze ook steeds zelf zitten als ze op haar buik ligt. Wist niet wat ik zag toen ik haar een week geleden ineens recht overeind in de box zag zitten.
met 5 maand schoof ze op haar rug door de kamer(heel maf gezicht want ze had een pak luiers uit de kast meegesleept ) afgelopen zaterdag(6 maand)op hoofd en voeten met haar kont in de lucht en buik van de grond( zag er nog vreemder uit) en sinds vandaag tijgert ze als een speer de hele kamer door.
mijn zoon is net zo eigenwijs als zijn mama. hij ia pas gaan kruipen toen hij al aan een handje kon lopen
Heb ook een flipper in huis Heb zomaar het idee dat mijne ook eerst voor het lopen gaat, als ie op m'n schoot zit of ik speel met 'm op het kleed dan wil ie zich de hele tijd optrekken tot staan...zitten slaat ie over denk ik.
Ze gaat nu achter de op haar buikje de kamer rond. ( bijna 6 maand) Denk dat het niet meer zo lang gaat duren. Is echt de hele tijd aan het proberen als ik haar op de grond leg.
Hier tijgert ze heel de kamer door en snel ook vanaf 9 maanden maar kruipen??... Nee hoor. Ze gaat sind svd week wel zelf zitten en probeert zich op te gaan trekken aan tafel maar dan schuift ze weg.
John helemaal niet, John was een billenschuver heeft wel pogingen gedaan om te kruipen, maar vond schuiven toch makkelijker