geluidjes (wat moet ik ermee)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piri piri, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Onze meid 'kletst' heel wat af.... Maar helaas net waneer t bedtijd is...
    Ik kan er niets van maken, honger is t niet, voor slapen altijd voefing, boertjes etc....maar wat t wel is ? Gezelligheid?
    Klinkt misschien gek, maar ik vind t net t geluid wat flipper (dolfijn) maakt...
    In t begin vond ik t nog leuk, maar inmiddels houd t mij uit mijn slaap en weet ik niet wat ik moet..(of juist misschien moet ik nix)..
    Herkent iemand mijn flipper ? Hihi

2. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Haha ik herken het wel. Onze dochter maakt ook geluiden om in slaap te vallen. Net alsof ze zichzelf in 'trance' brengt om te gaan slapen.
    En nu ze wat ouder is, is het een uurtje voor haar bedtijd ook enorm klets- en lachuurtje. Dat is wel heel gezellig!

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik denk dat ze dan de dag verwerken, mijn mannetje ook vaak.
    tegen zijn speeltjes mobiel kletsen dat hij doet echt grappig.

4. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Helaas kan ik t niet schattig vinden.... T genor van dit klein varkentje houd mij zo enorm uit mijn slaap....
    Soms klinkt ze dan ook echt geergerd, zo van arggg lig ik hier....ga ik kijken.... Ligt ze zoet met oogjes dicht. Dan denk ik arggg eruit geweest voor nix... (ok ben gewoon erg moe) miss vind ik t minder erg als ik iets meer uitgerust ben..

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    misschien eerder in bed leggen, of eerder een gesprek uilokken?
    zodat ze eerder de dag kan verwerken

6. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Dag verwerken ? ...... Ze doet t ook overdag...:$...dus bijslapen schiet er ook bij in...:(

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Mijn zoontje deed dit ook met die leeftijd! Hier was het om zich zelf in slaap te neurieen (schrijf je dat zo?) Ja, wat ik er mee gedaan heb? Niets, laten gaan dit was zijn manier om in slaap te kunnen komen.

8. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Ze is alle facetten van haar stem aan het ontdekken. VAndaar alle rare geluiden. Ik vind het altijd zo schattig. Ga ik met haar in gesprek en kletsen we samen heel wat af:)

9. Onje

Onje Niet meer actief

Je babyfoon zachter zetten?

10. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb het wel eens gehad dat Collin midden in de nacht (3 uur) heel hard liedjes lag te zingen! erg leuk daar niet van, maar ik hoor ze liever overdag :D
    Zolang het geen echt dreinen en huilen is zou ik haar gewoon laten liggen.en idd misschien de babyfoon zachter of uit zetten.

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Tsjaa niet lullig bedoeld.. Maar wat moet je ermee... Je kan moeilijk haar mond dichtplakken;)

Vraag anders of iemand een keertje een paar uurtje komt kan die ff voor de kleine zorgen en jij ff lekker slapen..

Maarja wen er maar aan... Helaas zijn het nog steeds geen robotjes met aan en uit knopje

12. adi

adi Niet meer actief

Mijn kinderen zijn prematuur, en wat jij beschrijft hebben te vroeg geboren kindjes heel sterk, bijna 24/7 tot soms 4 maanden. Het klinkt indd als een dolfijn/varkentje/paardje enz.

Ik heb de eerste weken de hele nachten naar liggen luisteren, daarna heb ik de babyfoon minder gevoelig ingesteld, scheelt heel veel.

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    daar heb je flipper!

.....nee snap je wel, hier slaapt hij in de wieg naast ons, en de eerste maanden deed hij dat ook...nu is het over gegaan in......

Gillen in zijn slaap! Ook fijn..is het doodstil..hoor je hem ineens enorm hard gillen (jij schiet omhoog, kijkt in de wieg en meneer ligt lekker te knorren.......)

Zijn fases...gaan over...maar voor je slaap is het niet fijn...babyfoon zachter zetten...wieg van je kamer en op eigen kamertje slapen....eens een oppas inhuren en je kindje daar laten zodat jij kan slapen...succes!

Groetjes,
    Miranda

14. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Heeft mijn meisje ook gehad.. Misschien een babyfoon met camera aanschaffen zodat je niet speciaal heen hoeft om te kijken en idd geluid wat zachter zetten..
    Succes ermee.. T is erg vermoeiend

Deel Deze Pagina