Ik wou dat mij kleintje naar de kapper kon. Maar veel haar heeft ie niet lijkt op ze papa. papa is kaal , denk dat het nog we leven gaat duren voor dat ie naar de kapper kan
Een maand of 5/6, het was een drama. Maar dat is het nu nog steeds. Mijn zoontje had bij zijn geboorte al heel veel haar en dat is eigenlijk ook nooit minder geworden.
Haha, hier nog echt geen teken van een kappersbezoek de komende maaaaanden. Ze werd geboren met een flinke bos zwart haar en dat was na 3 maanden echt bijna weg!! Nu is het weer wat bijgegroeid, iets meer bruinig dan zwart, en op haar achterhoofd (waar het zo afgesleten was) is het nu ongeveer 2 millimeter Bovenop misschien 2 cm, maar het is zo weinig dat ik er echt niets aan hoef te doen. Hand er overheen en het zit netjes
Wij gingen voor het eerst met 9 maanden, Jille heeft altijd al veel haar gehad. Alleen moest hij vreselijk huilen als de tondeuse er aan te pas kwam. De laatste keer dit dus over geslagen, alleen met schaar en dat gaat wel goed. Ze hebben bij de kapper een tafeltje met speelgoed staan, een tv met filmpjes en rozijntjes, dus dat is wel leuk voor kinderen.
Hier 3 dagen terug, dus met bijna 14 maanden. Heb wel zelf toen ze een maand of 2 was haar lange matje zelf afgeknipt!
Het is al 3x geknipt en het is nu eigenlijk ook wel weer nodig Hier dus een mannetje met erg veel haar al vanaf de geboorte! Hij is nu bijna 20 mnd
hier is er met 1,5 mnd de minitondeuse overheen gegaan. het stak echt over zn oren en matje in zn nek dus hebben we hem een hanekam gegeven. en sinds dien elke maand even weer kort wieken. hij vind de tondeuse helemaal geen probleem en wij vinden het super leuk staan.