Keld liep los op z'n eerste verjaardag. Op een week is hij van 2 stapjes naar 'vlot' stappen gegaan. Met 9 maand ofzo stapte hij al aan mijn hand. Ieder kind zijn tempo, motorisch ging het vlot, zijn spraak daarentegen ging erg traag.
Ik heb gisteren dit topic geopend en gisterenavond heeft Bas zijn eerste stapjes los gezet. Vandaag is hij naar kdv dus ik ben benieuwd hoe dat is gegaan. Ik ben zo trots op hem. X Linda
Met 10 maand kroop hij pas, maar trok zich toen ook vrijwel meteen op en liep langs te tafel. Met 12 maand stevig aan 1 hand en met 13 maand liep hij kleine stukjes los. Roan is ook 4 weken te vroeg geboren, maar ik heb hem nooit een maand "terug gezet".
14 maanden, hier. Mijn dochter wou pas los lopen toen ze zeker wist dat ze niet zou vallen. Hier dus geen waggelloopje gezien, maar een pittige stapper. ieder kind is anders! Gun hem de tijd. Sommige lopen later, maar kunnen zich heel goed verwoorden.
Rune is net 16 maanden geworden, maar loopt ook nog niet alleen. Had dit eens nagevraagd bij de kinderarts en die zei dat we zeker nog niet ongerust moeten zijn, meestal lopen kindjes tussen de leeftijd van 9 maanden en 18 maanden... we hebben dus nog wel wat tijd... anderzijds tatert hij er op los , en ze zeggen ook dikwijls dat al ze veel babbelen ze daar op gefocust zijn en de motoriek op een lager pitje staat... en andersom ook natuurlijk.. Ik zou me dus al ik van jou was nog niet te veel zorgen maken... groetjes
Ik zou mij er idd geen zorgen over maken. Ik vond het niet echt leuk dat de oudste met 10 maanden al liep en de middelste met 11 maanden. Maar goed...je kan daar niets aan doen. Nu maar hopen dat de jongste er even een jaartje mee wacht, hij is nu 12 weken.
Onze dochter ging staan met 7 maanden, liep langs meubels ed af met 8 maanden, achter d'r loopwagentje met 10,5 maand en aan de hand met 11,5 maand. Vorige week heeft ze d'r eerste stapjes los gezet. En vandaag was ze bij ons binnen de hele tijd aan het rondstappen, en zo legde ze behoorlijk afstanden af. En wat was ze trots op zichzelf (en wij ook op haar!). Ik denk dus dat het echte lopen niet meer lang zal duren...!!!
nathan liep los met 14 maanden. mitchelle was net 2 weken 1 jaar,toen hij los liep. dévana was 10 maanden toen ze los liep. bastiaan loop al een tijdje langs de tafel,en die is nu 10 maanden. denk dat het bij hem nog wel even gaat duren,want hij staat ook nog niet los. loopt wel achter zijn pooh auto,en zijn andere loopauto,maar nog niet heel snel.
Thom is bijna 20 maanden en begint nu pas echt te lopen, rondjes om de tafel - van punt naar punt. In de afgelopen dagen van niks naar steeds meer. Erg langzaam dus. Hij was ook pas ruim 15 maanden toen ie ECHT ging kruipen(op de knieeen) . Het is een pientere jongen hoor, ik maak me echt niet druk verder
Sinds gisteren loopt ze echt los! Ze hing er al een tijd tegenaan en in de afgelopen weken met een fikse buikgriep, ging ze weer even terug naar af (ook geen kleine stukjes los lopen en ook niet aan 1 hand willen lopen). Maar sinds gisteren waggelt ze de hele kamer door! Echt zooooo schattig!
Mijn zoontje is nu 14 maanden. Hij liep met 8 maanden al langs de tafel etc maar los lopen ho maar haha. Hij kruipt nog veel te snel en waarom zoveel moeite doen als je ergens kruipend er heel snel bent. Nou moet ik ook wel zeggen dat hij een beetje lui is hahaha
met 16 maand liep mijn dochter.. daarvoor liep ze alleen langs de tafel en kasten enzo... ik ging bevallen en opa en oma pasten op... 2 dagen later kwam ik thuis en liep ze ineens naar me toe..! haha toen was ik heel trots!!
Met 11 maanden achter loopkar en salontafel of aan ons hand. Ik ben benieuwd wanneer hij helemaal los kan gaan lopen.
Sterre loopt nog niet los, ze ging staan en rond de tafel en langs de muren toen ze 10 maanden was, maar los doet ze nog niet. Wel bijna geloof ik, maar het kan ook maar zo nog een tijdje duren Ze is trouwens bijna 15 maanden.