Wanneer ging jullie kleintje naar eigen kamertje 's nachts?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lili81, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    met 7 weken, had ook met keizersnede te maken en wij beneden slapen, anders werd het teveel traplopen.
    overdag heeft hij tot 2 maanden onder gelegen bij on op de slaapkamer.
    Met 8 weken is hij ziek geweest (rs-virus) en heeft hij 's nachts weer 2 weekjes beneden mogen slapen.:D

maar dat gesnurk en de geluidjes waren niet bevordelijk voor mijn nachtrust:p

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Met een week of 3.
    Ik werd bij ieder zuchtje, kreuntje wakker en hij werd ook wakker van ons, zodra wij op bed gingen. Toen hij 3 weken was hebben m in zijn eigen bedje gelegd op zijn eigen kamertje, en dit ging gelijk goed.
    's Morgens als hij wakker word (rond 06:00u) voor de fles, dan vind ik het wel heerlijk om nog even een uurtje samen met hem weg te doezelen in ons eigen bed.

3. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Daar bestaan tegenwoordig babyfoons voor ;).

4. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    na 5,5 mnd.
    Ideaal op je eigen kamer met borstvoeding!

5. thelovebug

thelovebug Actief lid

22 aug 2011
    160
    0
    0
    hij ligt nog bij ons op de kamer (drie maanden) en krijgt meestal ook nog borstvoeding 's nachts.. op beide dingen hebben mensen telkens commentaar, maar ik vind het prima zo, lekker s nachts slaperig aanleggen en dan weer in bedje.. :D

6. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    1e nacht thuis! wel in kinderwagenbak in het ledikantje ivm zichzelf daar beter kunnen warm houden (was in feb)

7. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

die van ons was 1 maand oud toen hij naar ze eigenkamertje ging...

8. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Weet ik, maar degene die we hebben komt niet door de muren en plafonds heen. en andere die we geleend hebben om het uit te proberen ook niet..

9. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

De 1e nacht gelijk

10. mich87

mich87 Bekend lid

7 nov 2011
    599
    38
    28
    NULL
    NULL
    Dat lijken me dan niet 'bepaald' goede babyfoons... welke merken zijn dat? Wij hebben er eentje van philips (Avent) en deze is echt heel erg goed... ik kan elk zuchtje en elke ademhaling horen als ik zou willen. En het bereik is echt heel ver...kan een paar huizen verderop gaan zitten als ik zou willen.

11. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    na 2 nachten. Hij lag eerst bij ons op de kamer, manlief was de eerste die naar de logeerkamer vertrok omdat hij niet kon slapen vanwege alle geluidjes die Tycho maakte. Toen nacht 2 ging ik naast manlief in de logeerkamer slapen omdat ik echt even de slaap moest hebben die ik kon pakken. Toen heeft Tycho dus de hele nacht alleen op onze kamer geslapen en dat ging prima dus toen hebben we hem die nacht erna op zn eigen kamer gedana en dat ging goed. xxx

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva toen ze bijna 6 maanden was. Ze wilde toen op haar buik gaan slapen, maar kon geen kant op in de wieg, we hebben haar dus opeens naar haar ledikant gedaan die dus op haar kamer stond, ik was helemaal van slag ;). Ze sliep trouwens al vanaf 4 maanden overdag in haar ledikant, dus dat ging prima.

Lisa is met ruim 3 maanden naar haar ledikant op haar kamer gegaan. Ze had 2 weken in het ziekenhuis gelegen in een 'groot' bed en kon helaas niet meer wennen aan de wieg.

13. Trees

Trees Niet meer actief

Met ongeveer 1 jaar toen ze stopte met de nachtvoedingen, maar binnen drie maanden lag ze weer bij ons op de kamer en daar slaapt ze nog steeds. Mits ze er aan toe is zal ze rond haar tweede weer gaan verhuizen en anders niet :).

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mira was 5,5 maand. Ze sliep heel licht, dus toen hebben we haar naar haar eigen kamer gedaan.
    Dat ging gelijk goed!

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ruim 5 maanden.

16. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlak na de 3 maanden.

17. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    gelijk toen ze geboren waren

18. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Toen ze ongeveer 3 maanden was. Ik werd de hele tijd wakker van haar en zij vervolgens weer van mij dus had het idee dat we elkaar wakker aan het houden waren. Het was even wennen toen ze in haar eigen kamer ging slapen: niet voor haar maar voor mij :) ik werd ineens 5x per nacht wakker...Gelukkig is dat nu een stuk beter!

19. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Na een week, ik sliep er slecht door omdat ik alles hoorde en de wieg paste eigenlijk ook niet in onze slaapkamer.

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

na 8 weken. 2 dagen in de kinderwagen geslapen toen hebben we hem in zijn ledikant gelegt naast ons bed.

mocht er nog een volgende komen gebeurt dit weer. koop dan wel een wiegje want dat ledikant was echt een mega ding op mijn kamer...

Deel Deze Pagina