Wanneer ging jullie kleintje naar eigen kamertje 's nachts?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lili81, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Sinds eergisteren.. Moest ff janken :)

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    een paar dagen voor hij 8 maanden werd. hij werd wakker van mij en ik van hem, dus dat werkte niet meer. vanaf 6 maanden sliep hij overdag zijn slaapjes wel al op zijn eigen kamertje

3. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

toen ze 10 weken was, en eigenlijk was ik er nog niet helemaal aan toe.

4. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ehm... met d'r 30 maanden komt mijn dochter nog steeds halverwege de nacht in het aanschuifbedje liggen. Ik zit er niet mee, ze zal voor d'r 18e heus wel een keer naar haar eigen kamer willen.

5. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    Belgiƫ
    Rond z'n 5 maand. Zelfde als wat ik hier al gelezen heb, we begonnen mekaar wakker te houden. Opeens was hij 's nachts terug regelmatig wakker (meestal kort nadat wij gingen slapen). En toen zijn we ook begonnen met afbouw borstvoeding. Ging trouwens prima, sliep in zijn kamertje en groot bedje zonder problemen.

6. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Noa sliep met 11 weken op haar eigen kamertje ze sliep al vanaf 6 weken de nacht door maar vond het erg moeilijk de stap te nemen om haar op haar eigen kamer neer te leggen omdat het een verdieping lager was.
    Hebben dus gewacht totdat we verhuisd waren en haar kamer naast die van ons was!
    Bij deze meid weet ik het nog niet ligt eraan of ze elkaar wakker gaan houden ze gaan op 1 kamer!

7. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Alleen Bas heeft bij ons op de kamer geslapen, onze slaapkamer is te klein voor twee wiegjes, dus de tweelingen gelijk na thuiskomst uit het ziekenhuis en Bas na ongeveer 6 maanden. Ik vond het erg fijn hem zo dichtbij te hebben, heel makkelijk met de bv!

8. fafje

fafje Niet meer actief

met 5 mnd

hij sliep al met 12 weken door, en toen geprobeerd, maar werkte niet zowel voor hem als voor mij...
    met 5 mnd nogmaals geprobeerd en sindsdien kan hij niet eens meer bij ons slapen!

9. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ik wilde het eerst niet. DUs de eerste nacht heeft hij op zijn eigen kamer geslapen.
    De volgende dag kregen we een andere kraamverzorgster en die wilde erg graag dat we hem toch op onze kamer zette. EN daar was ik eigenlijk toch wel erg blij mee :)
    ik denk dat hij na een week of 4 weer naar zijn eigen stekkie ging.

10. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze slaapt nog steeds bij ons.....

Manlief vindt dat het tijd wordt om haar naar haar eigen kamertje te doen. Ik vind het zoooo gezellig!!!

11. Merel1981

Merel1981 Actief lid

22 feb 2011
    117
    0
    0
    Met 5 weken. We hielden elkaar wakker, vond het wel verschrikkelijk maar alledrie slapen nu echt beter

12. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Na 1 week sliep hij op z'n eigen kamer. Ook wij hielden elkaar wakker dus het was beter zo. :) Slapen op eigen kamer ging ook gelijk een stuk beter!

13. Kylietje

Kylietje Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    Vanaf de eerste dag dat Jarne thuis was uit het ziekenhuis. Hij was toen 4 weken oud.
    Wij hebben te weinig plaats op onze kamer om een bedje of zelf de wandelwagen te plaatsen. Hij slaapt naast onze kamer, dus zijn deur en onze deur stond in het begin open. Na 2 maand hebben we de deuren dan ook maar gesloten want hij werd toch niet vaak meer wakker. Hij sliep door vanaf 14 weken van 8u tot 8u. Nu hebben we wel nog altijd een babyfoon.

14. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Met 7 maanden.Vond het fijn om ons zoontje lekker bij ons te hebben in de wieg. Toen hij daar te klein voor werd is hij verhuist. Overdag sliep hij eerste 5 maanden in de kinderwagen beneden en daarna op zijn eigen kamertje. We hebben helemaal geen problemen gehad dat hij ineens "alleen"moest slapen. Hij slaapt overal erg makkelijk.

15. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Bij bijna 6 maanden ging mijn zoontje op zijn eigen kamer slapen. Hij paste bijna niet meer in zijn wieg en we vonden het ook wel tijd. Alle drie slapen we beter sinds hij op zijn eigen kamer slaapt. Wij gebruiken de babyfoon (laag volume, anders wordt ik nog van elk kreuntje wakker ...) 's nachts.

16. Sandra G

Sandra G Actief lid

20 sep 2009
    152
    0
    0
    met ongeveer 3 maanden, wil het met de nieuwe baby ook weer zo doen. met zo'n 8 weken sliep hij door, daarna nog ff een paar weken lekker bij ons gehouden en daarna naar zijn eigen kamer...

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mijn dochter met een week of 6 toen stopte ik bij haar met borstvoeding. Mijn zoontje ging vanaf 6 maanden vervelend doen bij mij in bed. dus toen maar gelijk in zijn eigen kamertje gelegd.

18. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Onze zoon sliep meteen de eerste dag/nacht in zijn eigen bedje, in eigen kamertje :) gaan we ook zo met zusje doen..

19. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Dennis ging met ruim 2 maanden naar z'n eigen kamertje. Ik gaf bv en hij kwam nog best vaak 's nachts die eerste tijd, dus ik vond het de eerste 8,9 weken heerlijk om 'm dichtbij me te hebben in de wieg. Toen hij een beetje een ritme kreeg en wat langer doorsliep en we merkten dat hij behoefte had aan iets meer rust om zich heen 's nachts hebben we 'm in z'n ledikantje gelegd en dat ging gelijk de eerste nacht goed!

20. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Na een week en zo willen we het met de 2e ook doen. Dat is me goed bevallen en ons zoontje ook. Hij is een heel goede slaper, hopelijk hebben we ook zo'n mazzel met onze 2e knul.

Deel Deze Pagina