Wanneer gingen baby op zijn/haar eigen kamer slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Winddanser, 31 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Dochtertje is met 6 weken naar haar eigen kamertje gegaan.. Gewoon geprobeerd of het iets uitmaakte qua slapen en dat deed het niet, dus toen overgegaan. Vond het voor onszelf veel rustiger, niet meer wakker van alle geluidjes, niet meer extra zachtjes doen op de kamer, rustig ff tv kunnen kijken enzo..

2. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Kindje 1 bij 8 weken
    Kindje 2 bij 6 maanden

Nogal een verschil. Is het niet zo: wanneer het voor jullie goed voelt?

3. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Onze zoon is bijna 8 maanden en slaapt nog bij ons, we hebben er zelfs speciaal nog een ledikantje voor aangeschaft.:D Overdag slaapt hij wel gewoon op zn eigen kamer. We vinden het nog zo gezellig en we slapen allemaal prima eigenlijk. Hij krijgt nog wel 1 of 2 keer een nachtvoeding, maar heb zelf niet het idee dat hij van ons wakker wordt. Want hij drinkt erg goed s nachts. Beter dan overdag, dan is hij te druk om te drinken (krijgt bv)

4. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Onze dochter heeft 12 dagen in het ziekenhuis gelegen na de geboorte. Eigenlijk zou ze in een wiegje op onze kamer slapen, maar dit ging mis door het matrasje (het was een familiewiegje en het matrasje was dus ook oud, dus ik wilde een nieuwe).
    Dus noodgedwongen sliep ze vanaf de eerste dag in haar eigen kamertje, haar slaapkamerdeur dicht en die van ons open. En gelukkig ging dat meteen hartstikke goed. Ik hoorde haar al voordat ze echt wakker werd voor de voeding.
    We hebben (ze is nu 1,5 jaar) ook echt nooit problemen met het slapen.

5. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Bij ons hebben we haar vanaf dag 1 al op haar eigen kamer gelegd!
    Eerste 2 nachten uiteindelijk toch hier in bed geslapen en erna lekker in haar eigen bedje geslapen.

6. Miertje89

Miertje89 Actief lid

6 jan 2014
    320
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alleen de eerste maand heeft mijn zoontje bij ons op de kamer geslapen. Daarna vonden we het wel best en wilden we graag de slaapkamer weer voor onszelf hebben. Nu haal ik hem bij mij in bed als hij net een fles moet rond de tijd dat mijn man naar zijn werk gaat, dan slaapt hij bij mij vaak nog een uurtje of 1,5 door. :)

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Toen hij niet meer in de wieg kon...na zijn eerste verjaardag.

Deel Deze Pagina