wanneer gingen bij jullie de eitjes groeien met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by anoniempjuh, Mar 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    nou ik merk het volgens mij nooit.
    Door die echo's iedere keer wist ik vrij precies wanneer mijn eisprong was maar voelde dan niks anders dan anders en heb ook helemaal geen rekbaar slijm, maar was dus wel zwanger dus het zegt allemaal niks.
    tempratuur je wel?daar kun je wel veel uithalen.

2. Britt1981

Britt1981 Lid

Aug 15, 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    ik temperatuur wel, maar dat verschilt per oor, zo raar! Aha, fijn dat ik weet dat je dus (ook met goede ei sprong) hem niet hoeft te voelen. Ben ik weer wat wijzer geworden. Nou ga nu maar even douchen. Bedankt, Succes en tot krabbels hier!

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    in je oor?ja eigenlijk hoort het van achter haha maar dat doe ik ook niet hoor.ik doe m gewoon iedere ochtend even onder me tong en dat gaat prima.Als je een eisprong hebt kun je m er meestal wel uithalen hoor.
    douchze

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Ja dat moet in de poeperd ( :) ).
    haha ik lig in een deuk niet om dat oor en tong maar om het woord poeperd :) ..
    Oke nou even serieus Tante! lekker douche meid.

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    haha tante mars daar kan ik ook wel om lachen !en zo te zien vind jij je eigen grapje ook wel erg leuk ;)

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Mag niet lachen om me eigen grappen maar je moest eens zien hoe ik er bij zit te glunderen :)

7. puk25

puk25 Actief lid

Mar 14, 2009
    381
    0
    0
    twente
    Hai meiden!
    Ik ben nieuw hier!
    Ben al wel op de ander forums actief laat maar zeggen haha bij clomid.

Ik ben zelf voor de 1e keer aan clomid en zit nu op dag 14,maar nog geen lh piek opgespoord in mijn ovulatietest en ik test al vanaf dag 11.....
    Mijn cyclus is meestal 30 dagen...ik hoop dat ik een eisprong krijg!

Hoe goed helpt clomid eigenlijk,ik bedoel werkt dit bij de meeste mensen wel goed?
    Ik krijg geen echo's,dus ben erg onzeker op deze manier...

Succes meiden!

Liefs...

8. bengel

bengel Niet meer actief

bij mij deed clomid NIETS...50, 100 en 150 mg Nada noppes njente..ben toen eerst gonal en daarna puregon gaan spuiten en tadaaaaaaaa Finn was een feit

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    hey nieuwe lotgenoten hhahah

puk ik zit ook wel s op het clomid forum.
    Maar wat spannend je eerste ronde, tja het is heel verschillend, ik was meteen eerste ronde zwanger maar je ziet het bij bengel werkte het helemaal niet.
    Maar jij krijgt tussendoor helemaal geen echo's?
    En hiervoor had je een cyclus van 30dagen?maar had je dan geen eisprong dat je nu clomid gebruikt?
    Maar dag 14 is nog vroeg meid het kan nog prima hoor!

suc6

Nou tante mars van mij mag het hoor!jehebt het verdiend haha.

hoi bengel nou ik ben nu met 100mg bezig omdat 50mg niks meer deed.
    hoop dat dit wel anslaat maar in het ergste geval zie ik dus aan jou dat er nog genoeg andere dingen zijn waarmee je zwanger kunt worden!
    geniet maar lekker van je kleine!

10. puk25

puk25 Actief lid

Mar 14, 2009
    381
    0
    0
    twente
    @anoniepjuh:hi dankje voor je antwoord!

Ik ben idd aan de clomid omdat ik nog geen eisprong heb gehad!Werd maar niet ongesteld na stoppen met de pil dit heeft zon 10 maanden geduurd....Toen werd ik ineens wel ongie,maar zonder folikels of eisprong!
    Heb al wel eerder echo's gehad en toen groeide er 1 folikel dat was mijn vorige cyclus,maar die stopte met groeien bij 15 mm en toen was hij weg....
    Ik slikte 50mg...ik hoop zo dat het wat doet ook omdat ik nu geen echo's krijg heeeel vervelend! want zo weet ik natuurlijk nog niets! Wel ben ik aan het testen met ovutestjes en had vandaag alweer een heeeeel licht streepje,maarja dat zegt zeker nog niks!? En steekjes heb ik ook!?

Hoe is het met jou nu?
    Wat erg dat je 2 mks hebt gehad meid...
    Nu aan de 100mg? Hopelijk doet hij nu wat voor je!

Succes!

-X-

11. puk25

puk25 Actief lid

Mar 14, 2009
    381
    0
    0
    twente
    @bengel: Wat balen dat clomid niet voor jou werkte...maar gelukkig dat er idd nog genoeg andere middelen zijn!
    Leuke naam Finn!

-X-

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik had met dag 12 een ei van 19 mm

13. puk25

puk25 Actief lid

Mar 14, 2009
    381
    0
    0
    twente
    @sunlight super dag 12 das perfect.....mijne is nog niet geweest helaas....

14. Britt1981

Britt1981 Lid

Aug 15, 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    Hallo dames,

Ik temp in mijn oor, hoorde dat rectaal beste is, maar dat lijkt me zo raar! Haha goede in je poeperd hoor tante mars! Ik heb nog geen ei gehad, want temp schommelt in de ochtend nog steeds rond de 36.4-36.6. Heb ook ovu testen net als Puk en het lijkt of het steeds lichter wordt pfff...zou toch ergens tussen nu en volgende week zondag moeten gebeuren hoop ik.

Hoor dat sommige huisartsen nogal van het ''zelf proberen'' zijn en je vaak wegsturen en mijn arts is er ook zo een. Hij zei zelfs, ach meid je hebt nog tot je 38 Ste! Hmmm maarre voor mijn dertigste zou ik graag moeder willen worden en niet als ik in de overgang zit . Dan heb je bijv een puber.....als je zelf al oma had kunnen zijn en zelf met opvliegers kampt & stemmingswisselingen hebt (ervaring met een eigen broertje 15 jaar en moeder 55 jaar, nakomertje) Hoe ging dat bij jullie? Makkelijke arts of vaak weggestuurd?

Succes met je ovustesten Puk, bij mij is het ook drama, zal ze binnenkort in album zetten

15. puk25

puk25 Actief lid

Mar 14, 2009
    381
    0
    0
    twente
    Hi britt!
    Thanx! Op welke cyclusdag zit jij dan? En ook aan de clomid geweest?

Ik loop wel bij de gyn,maar ze willen het eerst zo afwachten en eventueel de volgende keer(hopelijk niet nodig) wel met echo's....dan maar zelf testen...echt balen is dat!

16. Britt1981

Britt1981 Lid

Aug 15, 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    hi Puk,

Ik zit op dag 22 nu en heb pas rond 28 mijn ei sprong, ik heb lange cyclussen dus vermoedelijk geen goede ei sprong. We zijn het nu wel zat (sinds medio juni 2008 bezig), dus 3 april gaan we voor een doorverwijzing vragen en dan hoop ik ook snel te starten met clomid!

Echt verschillend dat je geen echo's krijgt met vergelijking tot de andere meiden. Volgens mij verschilt het per ziekenhuis. Nou gewoon om de dag klussen en blijven temperaturen en ovu testen doen, moet wel goed zitten dan

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    hey meiden

hey puk pff 10 maanden zeg das lang!
    ik hoop dat dit goed voor je zal uitpakken maar daar gaan we vanuit.tja dat je geen echo's krijgt is idd jammer ben ook blij dat ik ze wel krijg.
    en qua ovutestjes die heb ik nooit gebruikt ds geen ervaring mee sorry.

hey britt ja ik temp onder me tong gaat prima.
    maar welraar dat je huisarts zegt je hebt tot je 38e, wat een domme opmerking zeg.
    Mijn schoonmoeder is al rond haar 30 in de overgang gegaan en ik heb wel eens gelezen van meiden die 18! waren en in de ovegang zaten, dus erg raar dat ie dat zegt.
    Mijn moeder is ook redelijk op leeftijd nu 66, e was dus ook 40 toen ik kwam, mijn vader was al 46!maar heb er gelukkig nooit last van gehad haha.
    Mijn huisarts was wel vlot gelukkig toen ik kwam stuurde ze me meteen door, was nog amper ene half jaar van de pil.

liefsss

18. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    hey meiden

ik heb al eens eerder clomid gebruikt en toen had ik mijn eitjes op dag 23-22-25..
    ik ben nu weer aan de clomid begonnen opnieuw en heb nu goede hoop nu me eileiders weer open zijn..
    ik slik nu alleen wel 100mg, gister had ik een FM en ik had 2 eitjes van 23 en 24mm
    :D en die heb ik gisteravond voelen springen ;)

19. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja klopt dat is idd perfect had ook altijd een cyclus van 28 dagen. en had toen ook een keer een ei op dag 12 van 12mm nou ja toen werkte het ook niet meer en toe verhoging gehad en weer op dag 12 een ei va 19 mm hahahha

liefs

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    wow meiden jullie eitejs groeien hard op dag 14 al 23 mm super zeg.
    Maar sunlight op dag 12 12mm is niet slecht hoor ik zou willen dat ik dat had.
    2e keer was ie op dag 18 pas 13 mm, maar hij sprong wel en ik was wel zwanger.

Share This Page