wanneer gingen bij jullie de eitjes groeien met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by anoniempjuh, Mar 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. puk25

puk25 Actief lid

Mar 14, 2009
    381
    0
    0
    twente
    Ik hoor het al wel,alles kan dus met clomid? De eisprong kan vroeg maar ook heel laat zijn?
    Ik ben zooo bang dat mijn eerste ronde clomid niet werkt!
    We wachten nog even af...

Liefs!

2. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

Jan 4, 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    ik heb ook clomid. vorige maand was de eerste keer 50mg. bij mij gebeurde er niet veel. op cd 12 kwam ik voor fm en was het grootste eitjes 11mm bij 8 mm. de rest was allemaal veel kleiner. nu moest ik ook nog bloedprikken op cd21 progresteronwaarde 11 en cd 28 progresteronwaarde 19,7. deze waren dus iets verhoogd maar niet voldoende voor een goeie eisprong. nu heb ik deze maand 100mg gekregen en moet deze slikken van cd 5-9. deze dagen zijn nu voorbij en we zijn nu aan het wachten op een eisprong. hoop zo dat we deze maand een goeie eisprong hebben. Onze gyn zei dat we tussen dag 12 en 23 om de dag sex moeten hebben. zo hebben we meer kans.

3. puk25

puk25 Actief lid

Mar 14, 2009
    381
    0
    0
    twente
    Hi allemaal...

Volgensmij heb ik vandaag een positieve ovutest! Hij is eigenlijk gelijk aan de andere streep echt heeeel ietsiepietse lichter....

Moet ik dan morgen weer een positieve test hebben? Ik kan er nergens wat over vinden nl?

Liefs.....

4. Britt1981

Britt1981 Lid

Aug 15, 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    hoi Puk,

voor de zekerheid klussen dan, vermoed dat hij morgen nog donkerder zal zijn hoor! Eitje komt eraan!

gr Britt

5. puk25

puk25 Actief lid

Mar 14, 2009
    381
    0
    0
    twente
    @britt 1983": je hebt gelijk! Ik heb denk ik mn eisprong gehad...heb zaterdag pos getest met een ovutest,zondag ovutest gedaan die was negatief..en vandaag ook,maar vandaag was mijn temp. flink gestegen! naar 36.9(normaal 36,4) joehoe clomid werkt!
    Maargoed nu nog even afwachten! Hebben wel goed geklust en zaad van mijn man is ook prima!
    Maar het kan natuurlijk ook helemaal niets worden, ik moet er niet te veel van verwachten anders is mijn terleurstelling des te groter!

Liefs...

6. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    1,195
    0
    0
    schipperin
    Hey meiden,
    Ik kom ook even hierbij. Ik ben ook 'gezegend' om clomid te gebruiken.
    Tot nu toe met weinig resultaat.. Eerste keer 50 mg, 2x 50mg p/d, en deze week moet ik 3x 50mg p/d.
    De gyn heeft 'gedreigd' dat als dit niet werkt dat we overgaan op injecties... lijkt me niks! (vooral omdat ik para wordt van naalden :cry: :oops: ) Maar ik lees net bij Bengel dat het wel gelijk is gelukt!
    @Bengel, hoe gaat dit en doet dit pijn..? (sorry ik weet het, ik ben echt een pussy.. :oops: )
    Liefs Kimonootje

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Bij mij ging het heel erg goed, ben begonnen met 50 mg (van dag 3 tm 7) en op dag 11 een echo gehad en toen waren er al 3 eitjes te zien, waarvan 2 groot genoeg.. Dus die avond gelijk pregnyl injectie en toen een dag niks, en de volgende dag IUI...

Voor iedereen die aan de clomid is: SUCCES!

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik had aan het begin van het topic gezegd dat ik mee zou lezen.. ik meldt ook even hoe de FM hier was.. op dag 12 (dag 5-9 clomid 50) had ik een follikel van 10.3mm Volgens de gyn kon ie er nog niets over zeggen.. vrijdag moet ie gegroeid zijn.. ;)

9. Lilyan81

Lilyan81 Lid

Mar 26, 2009
    13
    0
    0
    Hallo allemaal, ik schrijf ook mee op andere forums, maar hier even mijn ervaring. Ik slik altijd van dag 5 t/m 9 clomid. Ik zit nu in tweede ronde heb Clomid 100 geslikt en op dag 14 voor echo geweest waarop twee eitjes te zien waren van rond de 20 mm en een kleinere van rond de 8. Het verschilt dus nogal per persoon. Succes allemaal!

10. bloem24

bloem24 Actief lid

Mar 13, 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Hey meiden,

Ik slik ook clomid nu 2e ronde 50 mg de 1ste was goed aangeslagen en ik had ook een goede eisprong. Maar ik vraag me af, omdat ze bij mij geen follikel meting doen, hoe het zat met jullie baarmoeder slijmvlies met clomid bij mij was dat altijd dun, maar volgens mij komt dit doordat er ook geen eisprong in aantocht was, maar ik heb gehoord dat clomid ook geen goed doet. :(

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    hey bloem ik heb dat ook wel eens gehoord dat het slijm dunner kan worden door clomid, maar als de clomid niet aanslaat groeid je slijm volgens mij ook niet,afgelopen donderdag zat ik op dag 19, had een ei van 12mm en me slijm was 6mm.weet eigenlijk niet hoe dik het moet zijn 8 of 10 ofzo?ze zei iig dat het er mooi 3lagig uitzag.ben benieuwd, moet morgen weer terug.

xxx

12. bloem24

bloem24 Actief lid

Mar 13, 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Bedankt anoniempjuh, ik maak me gewoon te druk het is nogal logisch dat je bmsl dun is als er geen ei is, maar bij mij is gelukkig clomid de 1ste keer goed aangeslagen en hoop nu ook weer. Hoop voor jou dat je eitje gegroeid is veel succes morgen.

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    hey bloem logisch hoor ik maak me ook steeds te druk haha.ik heb vanmorgen fm gehad en had een ei van 17mm hiuj is dus dorgegroeid!ik denk dat ie overmorgen zal springen.

jij ook suc6

14. Lauw

Lauw Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,475
    0
    0
    @ Bloem: ik las toevallig laatst dat clomid 50 geen invloed heeft op je baarmoederslijmvlies... maar dat vanaf 100 mg wel wat negatieve invloed kan hebben..

succes ermee dames...

Ik ben deze ronde ook gestart met clomid 50 mg (CD 3 t/m7) ik heb vandaag mijn 4e pilletje genomen... (nog) geen last van bijwerkingen...
    Vrijdag heb ik een FM.. dus ben benieuwd... de metingen verschillen nogal zo te lezen.

15. bloem24

bloem24 Actief lid

Mar 13, 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    @lauw, bedankt voor je reactie ik kon het nergens vinden dus vandaar, maar wat spannend dat jij ook bent begonnen met clomid 50mg ik moet wel zeggen dat ik in het begin ook nog geen last van bijwerkingen had maar later kreeg ik het steeds heel warm, maar dat is ook het enige wat voor bijwerkingen ik heb gehad veel succes vrijdag.

@anoniempjuh, wat fijn dat je eitje is gegroeit nou hopen dat ie springt en dat er wat moois uit voort komt.

Zelf moet ik vrijdag bloed laten afnemen om te kijken of me eitje is gesprongen.

Veel succes

16. Britt1981

Britt1981 Lid

Aug 15, 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    Anoniempjuh! Ik ben zwanger, wel heel pril, net op de valreep, niet te geloven he? Bedankt nog voor je snelle reacties op mijn vragen en hoop dat je ook binnenkort wer positief test. 3 x is scheepsrecht

17. sen13

sen13 Lid

Oct 18, 2008
    90
    0
    0
    Hoi meiden,

ik schrijf ook mee op het forum bij andere onderwerpen maar was hier ook benieuwd naar en ben begonnen met lezen.
    De dagen zijn best uiteenlopend mbt de groei van de eitjes in combinatie met clomid.
    Ik heb, net als Jorietje, ook clomid geslikt van dag 3 t/m 7. Vandaag was de laatste.
    Toch lijkt het wel alsof ik al wat krampjes voel, kan het zijn dat het nu al aan het groeien is?? Ik zit nu pas op dag 8 van mijn cyclus. Woensdag, dag 11, heb ik mn eerste FM.
    Hebben jullie last van bijwerkingne? Ik denk dat ik alleen wat snel `aangebrand/ boos`ben.

Succes allemaal!Fijne pasen nog!

18. sen13

sen13 Lid

Oct 18, 2008
    90
    0
    0
    Meiden, ik zie dat er geen nieuwe berichten meer bij zijn gekomen.
    Toch maar ff mijn FM vermelden, misschien geeft het nog wat info, haha.
    op CD 11 een FM van 24 mm! `s avonds pregnyl moeten spuiten en vrijdag eind van de dag IUI.
    Jullie nog nieuws?

19. natascha01

natascha01 Bekend lid

Sep 13, 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    hallo, ik heb ook mijn eerste kuur van 50 mg clomid gehad zonder resultaat, nu 100 mg gebruikt en op dag 17 een 'follikel meting van 20mm. arts dacht dat hij dag 18 springt dat was dus op 14 april. Denk nu van alles te voelen maar lijkt me zeer sterk, zit waarschijnlijk tussen de oren maar valt niet mee als je zo graga wilt en hoopt. afwachten nu dus. Dinsdag moet ik bloed laten prikken of het voor het eerst in jaren een goede eisprong is geweest maar ga er wel vanuit, probeer toch zo positief mogelijk te blijven.
    Succes allemaal en dat er deze maand maar veel zwangeren bij mogen komen! ik duim voor jullie ( en voor mezelf :) )

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Deze ronde, de eerste met clomid 100mg, heb ik op dag 13 een ei van 19.5mm.. we kunnen dus wel stellen dat het aanslaat hier ;) En nu maar wachten tot een eisprong..

Share This Page