Hai, Ik ben benieuwd wanneer jullie kindjes zelfstandig bleven zitten en gingen kruipen. Luca is bijna 8 maanden en hij doet nog geen pogingen om zelfstandig te gaan zitten en te kruipen. Op mijn schoot zit hij wel zelfstandig zonder mijn hulp maar op de grond zakt hij in elkaar als een plumppudding. Ook van kruipen snapt hij nog niks. Hij kon al sinds 4 maanden rollen van rug naar buik en sinds 2 weken rolt hij ook terug, eindelijk! Hoe oud waren jullie kindjes? Veel liefs Nataly
Aron was 6,5 maand toen hij helemaal zelfstandig kon zitten, en 8,5 maand toen hij ging kruipen en staan. (langslopen) Zegt trouwens niet altijd veel hoor, hij loopt nu pas helemaal fulltime los..
mijn zoon kon met 7,5 maand zelf blijven zitten, hij is nu 11 maanden en kan nog niet zelfstandig van zit naar lig en andersom, tijgeren doet hij pas sinds 2,5 week. Ik maak me niet druk meer, komt vanzelf wel!
Hier iemand die nu dik 10 maanden is en die gaat ook nog niet zelf zitten, hij zit al wel heel stevig als wij hem neerzetten. Kruipen doet hij ook niet.. Komt allemaal wel..
Het zelfstandig gaan zitten was hier net voor 10 maanden... Kontjeschuiven net na zijn 1e verjaardag... Kruipen? Wat is dat?
Van rug naar buik rollen opeens sinds een week. Hij gooide zich zo om in de box, ik schrok me rot! Tijgeren doet hij op zijn speelkleed en zelfstandig op de bank zitten kan hij ook al een tijdje. Hij is 16 weken, maar ziet eruit als een baby van een half jaar. Gaat me soms een beetje te hard.
Sterre kan sinds 5,5 maand blijven zitten, en kruipt nu achteruit, maar dat schijnt nog goed te komen
Hier zelfstandig blijven zitten met 6 maanden. TIjgeren met 6 maanden Kruipen, zelf gaan zitten met 8.5 maand
Valerie kon met 6,5 maand stevig zitten. Ze kruipt nu met 8,5 maand wat achteruit, meestal in een rondje
met 7.5 maanden bllef ze zelfstandig zitten, denk maandje later dat ze zelf ging zitten en met 10 maanden kroop ze , nou ja kruipen op dr billen schuiven
Jamie gaat onwijs hard. Die kruipt al ruim een maand en sinds een week kan hij stevig zitten. Mijn nichtje van 1,5 die kruipt sinds drie weken..
nathan kan nu sinds een week zelf goed blijven zitten. Zelf gaan zitten en kruipen doet hij nog niet.
Hoi hoi Mijn dochtertje van 10 maanden kan nu los zitten. Draaien kan ze al wel een tijdje maar dit doet ze niet zo vaak. Kruipen, staan en lopen dat kan ze allemaal nog niet. Ook als ik haar rechtop zet zakt ze in elkaar als een plumppudding. Maar dit komt vast nog wel! Ze heeft al wel 8 tanden! haha!
Thirza zit zelfstandig vanaf 6 mnd 3wk (stevig rechtop zonder hulp), tijgerde vanaf 7,5 mnd, gaat zelf zitten vanaf 8 mnd en kruipt sinds een week echt fulltime: daarvoor deed ze wel kleine stukjes, maar vond ze voor de langere einden het tijgeren nog handiger. Nu tijgert ze bijna niet meer. Ze trekt zich ook sinds een week of 2 op tot staan en doet voorzichtig wat stapjes dan. We hebben een redelijk vlotte tante, wordt gedreven door haar nieuwsgierigheid geloof ik
Jayden kruipt sinds hij 6,5 maand was, hij kan sinds 2 weken zelfstandig zitten en begint nu uit zichzelf te zitten, maar dat gaat nog niet helemaal soepel. Maar het begin is er Wat gaat het toch snel de laatste tijd zeg! Hij is trouwens bijna 8 maanden..
Tes zit al wel stevig op schoot maar nog niet 'los', dan kukelt ze om. Ze vindt zitten trouwens niet echt leuk, staan is daarentegen haar favoriet. Als je haar handjes pakt trekt ze zich gelijk omhoog om te gaan staan. Sinds vorige week loopt ze ook al aan de hand, het gaat zo hard! Tijgeren doet ze sinds deze week, achteruit en rondjes draaien. Ze draait nu ook weer terug (van buik naar rug). Tes is nu 7 maanden.
Anaïs kan nu een week zelf vanuit kruiphouding gaan zitten en doet niet anders meer. Ook heeft ze van de week al gekropen. Mijn zoon was wat langzamer. daar gebeurde dit allemaal zo rond de 10 maand.