ik word helemaal gek van al die verschillende hoeveel heden. momenteel krijgt mijn kindje nog friso prematuur maar we moeten overschakelen op de gewone friso voeding. Hij weegt momenteel 3650 gram. op het pak friso prematuur staat: 3-4 kg 7 keer 100 voeding=700 per dag op het pak gewone friso staat: 3,5-4 kg 5 keer 135 voeding=675 per dag dit terwijl de voedingswaarde van beide precies gelijk is. Vraag me af waarom ze dan van de prematuurvoeding meer adviseren. Op internet en op het bureau zeggen ze: 150-170 per kg lichaamsgewicht. 3,6x150=540 3,6x170=612 Hij krijgt nu 6 flesjes van 100 dus totaal 600 en ik ga er maar van uit dat dat goed is dan,maar ik wordt soms helemaal gek van al die verschillende richtlijnen en adviezen. Ben ik de enige die dit zo waardeloos vind?
ik vind dat je naar je kindje moet kijken, als Quinten genoeg heeft aan steeds 100 cc dan is het toch goed, als je teveel geeft komt het er uit,geef je te weinig merk je het wel aan hem. ik moet eerlijk zeggen dat wij Esmee nooit via de richtlijnen of het boekje hebben gevoed, we deden altijd zo dat wij het idee hadden dat zij er voldoende aan had, we merkte het heel goed aan Esmee.