Wanneer gingen jullie pubers uitslapen?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Amarens, 30 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.985
    15.296
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hij heeft woensdag tm vrijdag zijn introductiedagen en krijgt dan zijn rooster. In dat gebouw zijn meerdere opleidingen en daar gaan ze voor zover ik weet allemaal naar school omdat het kleine klassen zijn.
    Een vriendin van mijn haar dochter gaat Mbo verpleegkunde doen en gaat alle dagen naar school dus ik hoop dat hij dat ook zal gaan. Mijn zoon en online lessen volgen zal geen succes worden ;)
    Mijn nichtje gaat Hbo doen en gaat enkel maandagochtend naar school en alle andere dagen online lessen, ze vindt het echt niet leuk. Ze had enorm uitgekeken naar het studentenleven en juist zij kan wel wat meer sociale contacten gebruiken.
     
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Fijn dat zijn schooljaar normaal gaat starten.
    Nichtje start op MBO pedagogisch medewerker jeugdzorg maar krijgt deze periode maar 1 dat les per week. De rest ook niet digitaal. Vanaf periode 2 moet ze 3 dagen per week stage lopen en iom het stagebrijf gaat ze daar volgende week al starten (helaas maakt ze dan veels te veel uren) maar ze verveelt zich en zo is ze dan nog maar 1 dag vrij ipv 4 dagen.
     
  3. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.985
    15.296
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Jeetje dat vind ik echt niet normaal hoor. Ze laten die scholieren toch gewoon barsten. Wat zijn dit voor maatregelen. Stelletje gekken zijn het.
    Ik weet natuurlijk nog niet zeker of die volledig naar school zal gaan, zal ook aan de grootte van zijn klas liggen, Einde week weten we meer. Zogauw ze het VO verlaten hoor je namelijk helemaal niks meer.
    De middelste start in drie vwo en kan alle dagen naar school zonder maatregelen. Ze hoeven geen afstand te houden tov elkaar, geen mondkapjes, de verantwoordelijkheid ligt helemaal bij de leerkracht zelf. Daar is het heel goed geregeld.
     
  4. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.999
    5.823
    113
    Hier ook nog niet (12), of half 8 moet meetellen. :) Ook als ie een keer laat naar bed gaat (23 uur ofzo) is het tussen 7 en half 8 wakker. Het schoolritme blijft voor altijd in dit kind zitten vermoed ik :p
    Dochter van 10 lijkt er wel meer gevoel voor te hebben, die is dan ook gewoon om 7 uur wakker, maar die blijft dan nog wel even een uurtje lezen in bed voor dat ze eruit komt. Dus misschien dat ie wel tot 12 uur gaat blijven liggen straks.
     
  5. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.155
    1.079
    113
    Mijn oudste was altijd een enorm vroege vogel, we hebben het jaren moeten doen met 5:00-6:00 uur in de ochtend.
    Maar sinds hij 12 jaar is (en we ook een hoop andere puberteitsverschijnselen merken ;)), zie je dat hij naar dat puber ritme aan het schuiven is. Hij gaat nu (pas) slapen om 22:00 uur en is dan nu tussen 7:00-8:00 uur wakker. Ik moet hem regelmatig dus wakker maken op schooldagen. Echt, echt uitslapen is het dus nog niet, maar het is al een enorme luxe tov wat het was. Nadeel is dan wel weer dat hij de hele avond wakker (en luidruchtig :rolleyes:) is. Een keertje vroeg slapen zit er voor mij niet meer in...

    Middelste is 11 jaar (ook vroege vogel) en zij is ook langzaam aan het schuiven, zij is nu meestal tussen 6:30-7:30 uur wakker (maar van haar heb ik geen last, maakt niet uit hoe laat ze opstaat of naar bed gaat ;), zij doet rustig haar eigen dingen).
     
  6. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.180
    6.711
    113
    Zoon van 10 slaapt tot 9 uur in het weekend en dochter ook zoiets misschien net iets langer. Maar zij zet de wekker.

    Ik weet het niet precies omdat wij ook uitslapen en iedereen doet gewoon wat hij of zij wil in de ochtend.
     

Deel Deze Pagina