Hi meiden, Afgelopen dinsdag is er een blaasontsteking bij me geconstateert waar ik Furabid voor heb gekregen. Ik ben niet bekend met een blaasontsteking tijdens een zwangerschap, maar heb er wel een aantal gehad toen ik niet zwanger was. Als ik dan AB nam, merkte ik al heel snel verlichting. Nu blijf ik alleen buikpijn en vreselijke aandrang houden. Had de AB niet al moeten werken? Ik zit te twijfelen of ik de dokter morgen weer moet bellen, ik ga volgende week namelijk ook een midweek weg.. Wie is hier bekend mee en wat zouden jullie doen?
Ik zou voor de zekerheid bellen , ik zit momenteel ook aan de Furabid en na 2 pillen (12 uur ertussen) was de pijn al zo goed als weg... En ik had echt vreselijk pijn want ze hebben me 1,5 week door laten lopen doordat er niets in mn urine te vinden was.
Ik zou zeker overleggen, op je midweek gaat het niet meer. Maar ik heb wel nog een advies voor een goed middel. Symptomen zijn meteen de volgende dag weg. Blase Care... er zit cranberry en D-Mannose in. Om dat laatste gaat het met name. Dat is een glucose dat niet wordt opgenomen in je lichaam, maar wat je uitplast. Als het in je blaas zit willen de bacterién dit opeten en springen erop. Zo plas je heel snel veel bacteriën uit. Echt super spul, ik heb geen antibiotica nodig. Ook erg geschikt voor mensen die er chronisch last van hebben. Je kunt op de site de verkoopspunten opzoeken, gewoon bij de drogist.
Ik zou zeker bellen. Ik heb net twee kuren achter elkaar gekregen omdat het dus blijkbaar hardnekkig was. Nu een week zonder,maar twijfel alweer of het er weer zit. Gewoon bellen!!!! Je bent nu eenmaal extra vatbaar nu! Succes.
Thanks lieve meiden! Ik heb de huisarts vanmorgen gebeld, ze willen graag dat ik vanmiddag weer eventjes kom. Ben benieuwd. @Vita; wow, daar ben je ook mooi klaar mee meid Bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik (gelukkig) geen blaasontsteking gehad, dus dit was nieuw voor me. Jij ook succes! Hoop dat je er niet weer last van hebt. @Sandana; thanks voor de tip!
Lees net dat D mannose tot 50 x effectiever blijkt dan cranberry... Care-free D-mannose voor een schone blaas