Dag meiden, Ik heb al enige tijd last van rugpijn maar sinds een week of 2 is de pijn in liezen + schaambeen nog veeeeeel erger! De afgelopen nachten kwam ik ook niet in slaap omdat ik constant felle steken voel in de liezen + schaambeen. Heb wel al een dik kussen tussen m'n benen maar dit lijkt niet heel veel te helpen. A.s. donderdag ga ik pas weer naar de VK en daar ga ik het uiteraard ook aankaarten. Eerst had ik die pijn alleen aan de linkerkant en ook niet tijdens zitten. Nu begint de pijn ook rechts en voel ik het ook tijdens zitten......als ik bv 1 been moet optillen om in een broekspijp te komen krijg ik dat bijna niet voor elkaar...zo'n pijn doet het... Ik probeer vaker in kleermakerszit te zitten en benen wijd uit elkaar etc...dit lijkt nog het minste pijn te doen. Iemand misschien nog goede tips voor deze specifieke pijnen? Ik moet nog een week of 10 dus ik kan ze goed gebruiken!
Nee, nog niet bij de fysio geweest maar ik denk dat het toch echt wel nodig gaat zijn nu.... De stekende pijn in de liezen zit trouwens echt in de zone van de bikini-lijn. Is dit dan ook nog BI?
Durf ik niet te zeggen. Ik heb "alleen maar" bekkenpijn en het is niet instabiel. Ik voel zelf dus alleen pijn in mijn stuitje en billen. Warmte helpt mij goed: zittend onder een warme douche. En als de klachten heel heftig worden ga ik plat op de bank met onder en boven me een slaapzak.