Wanneer gingen jullie voor de 2e?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamaloe26, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Toen dochter 9 maanden was zijn we er weer voor gegaan en 3e ronde was ik zwanger, er zit straks bijna 20maand tussen.

Ik moet nog gaan ondervinden hoe zwaar het is enzo maar ik denk dat het wel wat meevalt, dochter is vrij makkelijk, loopt ook al een paar maanden en het zal in het begin even wennen zijn maar ja dat ritme komt snel genoeg.

Reden dat wij er toen voor zijn gegaan is dat ik bij mijn dochter niet gelijk zwanger was duurde bijna een jaar en met dat in het achterhoofd en niet teveel leeftijdsverschil wilden zijn we het zonder gaan doen zonder verwachtingen, dat kwam ook ff sneller dan ik had gedacht.

2. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij zijn weer begonnen toen Milan 18 maanden was. Meteen de eerste ronde raak (bij Milan 2 jr bezig geweest).
    Ze schelen dus 2 jr + 3 mnd. Ik vind het heerlijk.

3. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Het begon te kriebelen voor een tweede rond Evy 's eerste verjaardag
    Man vomd dat te snel en we zouden ook gaan trouwen. Dus na de bruiloft de pil eruit gegooid en 2 de rond zwanger. Er zit 2 jr en 4 mnd tussen. Ik vond het in het begin heeeeeel pittig, maar weet miet of dat met leeftijd te maken heeft. Evy sliep met 2 jaar niet meer tussen de middag. Soms een uurtje, maar dat is het. Drukke dagen dus, vooral de eerste maanden.

4. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Bij mij zit er 4.5 jaar tussen mn kids,...bewust voor gekozen en ik vind het heerlijk. Heb genoten van de oudste en daar ook de tijd voor gehad, nu weer terug bij af maar met de oudste op school weer alle tijd voor haar.

5. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Hier zit er 20 maanden verschil tussen de kids. Voor ons was direct duidelijk dat we 2 kids wilde. We hebben bij de eerste dan ook wel heel veel geluk gehad, Kenji was als baby heel erg makkelijk. Over de eerste zwangerschap hebben we ruim 3 jaar gedaan om zwanger te raken. Een week nadat ik met mijn man had gesproken over wanneer voor een tweede te gaan bedacht ik me ineens dat ik al wel mijn menstruatie had moeten hebben. Bleek ik dus al zwanger te zijn!:$ Dwars door alles heen!!! Tja dat was toch wel ff schrikken. Natuurlijk heel erg gewenst maaaaar wel beetje aan de vroege kant. Nu is onze kleine meid bijna 3 maandjes oud. En vind ik het zwaar?? Mwah zwaar is niet het goede woord denk ik, maar ik vond de overgang van geen kids naar 1 kindje soepeler lopen dan van 1 naar 2 kids. Doe er net ff wat langer over om Yuna te leren kennen dan dat ik bij Kenji had. Na mijn idee is dat vooral omdat ik bij Kenji alle tijd en aandacht voor hem had. Nu bij Yuna moet het toch verdeeld worden. Maar ik moet zeggen dat het nu al makkelijker gaat dan het allereerste begin. Hou mezelf voor dat het eerste jaar door bikkelen is. ;)

Deel Deze Pagina