Dreumes wil niet slapen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tweekids, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Meneer heeft lekker gegeten, in bad geweest 18:45 lag hij in bed zoals altijd. Nu ligt hij al vanaf toen te huilen! Tuurlijk ben ik er geweest 4 x al wel, heb hem opnieuw voorgelezen, heb gezongen, tandenspul opgedaan, nieuwe luier even geknuffeld niks werkt! Zodra ik wegloop is het brullen. Loop ik naar boven ligt hij met z'n hoofd naar de muur te huilen.. Zou dit gewoon een huil uurtje zijn? En even laten gaan tot 20:30 uur?

2. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    Hier het zelfde schuitje.... Ik laat dr nu ook nog even. Al moet ik zeggen dat ik sterk de neiging heb om dr weer op te halen.

Alleen is het hier al 4 maanden drama..ging laatst een paar dagen goed en nu dit weer. Ook wordt ze 's nachts steeds vaker wakker. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet! *zucht! Sterkte!

3. Onje

Onje Niet meer actief

Van 18:45 tot half negen laten huilen, ok met af en toe er even heen, vind ik best lang.
    Ik kan ook wel eens niet slapen dan stap ik uit bed drink wat op de bank kijk misschien even tv en probeer het weer.
    Zo doe ik het ook met Lemmy als hij eens niet kan slapen.

4. Onje

Onje Niet meer actief

Oh en meestal slaapt hij meteen als ik hem dan na een kwartiertje 20 min terug leg.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    zit dan ondertussen wel zeker 15 minuten bij m he :p
    heb m naar beneden gehaald geef m een broodje wat te drinken en een zetpil..

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Fase hier ook gehad. Dan wilde ze even mee naar beneden, zat als een vogeltje op de bank. Weer naar bed en toen was het goed. Inmiddels geen probleem meer

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    hij zit nu inderdaad ook heel stil op schoot moet ik van genieten want doet tie nooit haha

8. Onje

Onje Niet meer actief

Aah zie je nou lekker bij mama! Die van mij zit ook geen tel stil hoor dus ik geniet ook van dat soort momentjes.

Nou gebeurd het hier haast nooit wij hebben een hele goede slaper, die rond 19.00 uur naar de trap loopt en bed slapen roept...

9. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Een zetpil omdat ie niet slaapt?

Het is nog maar drie keer voorgekomen dat ie ging huilen maar dan nam ik ook mee naar beneden en na een kwartiertje/half uurtje bij me gehangen te hebben ging ie wel slapen. Hopen dat ie zo lekker gaat slapen...

10. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    Hier ook altijd even mee naar beneden maar ook dat helpt niet meer. Ach tis een fase..(jammer dat die al 4 maanden duurt) haha

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Had sterk het idee dat die buikpijn had, kan ook wel heeft erg veel gegeten :)

Meneer slaapt inmiddels :D

12. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0
    Hier ook net bijna een week achter de rug dat I. niet wou slapen. Ze ging meteen staat zodra ik d'r in bed legde.
    Wel wou ze slapen als ik naast haar bed op de stoel ging zitten, hand op d'r lijfje. Dan sliep ze binnen tien minuten.

Volgens mij duidelijk de 15 maanden sprong. Gister en vanavond ging ze gewoon weer zelf slapen.

Het is het proberen waard om er naast te gaan zitten...

Deel Deze Pagina