hallo allemaal ik ben van de zomer gestopt met de pil en direct ong. geworden. daarna exact steeds na 28 dagen ong geworden. ik ben altijd precies op tijd. alleen nu ben ik al 4 dagen overtijd. ik heb gister een test gedaan maar was negatief. ik ben wel wat overgevoelig en snel geiriteerd. heb ook wel een idee dat er iets aan de hand is. maar ik weet van mijn vorige zwangerschap dat je jezelf gek kan maken. komt t bij jullie ook wel voor dat je nod opeens langer duurt. groetjes
ja, helaas wel... ik had bij de vorige keer zwanger willen worden eerst maanden lang 28 dagen, daarna werd het alleen maar langer.. nu wisseld ie erg... vervelend he? je kan natuurlijk ook gewoon te vroeg getest hebben? die verklaring is natuurlijk leuker...succes in elk geval meid!!
Je bent van de zomer gestopt met de pil zeg je.. Misschien dat je cyclus toch nog niet helemaal op regel is ondanks dat je nette cyclussen gehad hebt van 28 dagen. Neem aan dat als je zwanger zou zijn de test na 4 dagen toch wel een streepje zou aangeven..
ja ik dacht ook al zo iets misschien toch een keer een langere cyclus. tis alleen zo vervelend dat je niet ong. wordt maar ben ook niet zwanger. maar ik weet van de vorige maar al te goed hoe je lichaam je voor de gek kan houden
Nee dat is het frustrerends idd. Als je dan toch niet zwanger bent, dat maar die ongi! Maar ja, lichaam denkt er soms anders over..
heey meid, ik heb presies hetzelfde. ik ben 4 dagen overtijd en de testen geven negatief aan. nja vanmorgen had ik een test en daarop leek een streepje te zien te zijn, maar heel licht. ik heb de foto hier op een topic gezet en daar zien sommige het wel en sommige niet... dus is het weer afwachten. ik doe nu overmorgen weer een test. ik word ook gek van die onzekerheid. ik heb liever dat me ongi doorkomt en dat we verder kunnen dan dit afwachten. succes meid
oh ook wel spannend voor je dan. ik heb er gisteren een gedaan maar ga pas weer donderdag testen denk. anders wordt ik gek. succes
Herkenbaar. Ik heb dan niet heel regelmatige cylcus, maar toch. Ik zit nu op dag 32 en heb vanmorgen negatief getest. Echt k*t.. Had deze maand zoveel hoop, vraag me niet waarom..! Maar nu dus ook nog niet ongi.. Als ik donderdag nog niet ongi ben, test ik ook weer. Succes met wachten dames!! Jammer genoeg kunnen we niets anders..!
afwachten maar ik vindt het ook wel spannend. de afgelopen maand ben ik er helemaal niet mee bezig geweest. wel geklust natuurlijk. maar had andere dingen aan mijn hoofd en als je dan toch overtijd bent. tis altijd weer spannend
Hier nog een die gek zit te worden! Inmiddels 16 maand bezig en zit nu op dag 31 opzich niet zo vreemd, want dat heb ik wel vaker gehad, maar morgen dag 32 en dat is tot nu toe maar twee x voor gekomen. Één keer pas bij 't stoppen en één keer na mijn mk. Vanmiddag getest, maar nega. Ik wacht morgen af en anders nog maar een testje. Tot toe geen verschijnselen. Nogmaal altijd steken bij m'n lies voor ongi. Na 16 maand snap ik nog niets van m'n lijf!
heey het wachten duurt zo lang. pff . ik lees dat jullie ook donderdag pas weer testen. spannend. laten jullie het nog even weten wat de uitslag is. ik hoop dat we dan allemaal een posi test in handen hebben!
ik praat ook even mee .. ik moest gister ongiie worden.. maar ben t niet geworden .. ik voel me ook echt super zwanger gewoon! .. weet t eigenlijk ook bijna zeker.. alleen nog nega test, hihi.. .. gister getest en nega... probeer t nu ook weer donderdagochtend.. liefs
Nou ben benieuwd of er al wat duidelijk is voor jullie.. En of anders de test morgen wat duidelijkheid brengt. Duim voor jullie!
en en en? nou ik kon gister natuurlijk weer niet wachten.. dus had em gister gedaan... maar helaas nega... maarrrrr... ik weet t gewoon zeker .. dus doe er morgenochtend gewoon weer 1 (als ik me vandaag ken inhouden 8)) maar laat me weten dames!?? liefs
met welke testen juliie eigenlijk... want ik probeer voor t eerst die kruitvat testen 2 voor 5euro.. want ik wist dat ik ongeduldig zou zijn, en anders vond ik zonde van mn geld die 11 euro voor clairbleu... maar kruidvat is ook goed togh... wel een gedoe hoor met plassen in een bekertj en dan dit en dan dat haha 8)
helaas ben ik vanochtend heel erg goed ong. geworden. op naar de volgende ronde in iedergeval is het niet meer van niet ong. maar ook niet zwanger. succes voor de rest
hoihoi meiden, Ik wacht ook nog steeds en heb de huisarts gebeld en die zegt dat je zomaar een menstruatie kan overslaan en dat het echt wel 6 mnd tot 12 mnd duurt wil je cycles weer normaal verlopen. Dat wil niet zeggen dat je niet zwanger kan raken maar er is geen pijl op vast te knopen wanneer je ongi en of eisprong is. Bij mij in ieder geval. Ik heb inmiddels 5 testen gedaan en allen negatief dus ??????????????????? Nog steeds niet ongi, 28 dec. moet ik naar de gynecoloog voor minder leuke dingen maar dan ga ik het gelijk vragen hoe dat kan dat ik niet ongi ben, Groetjes en succes allemaal