wanneer gingen jullie voor het eerst met de baby weg??

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sila24, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Dag 4 na de bevalling ging ik lekker shoppen met de baby in de draagdoek.

2. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Toen ze een maand waren, mochten ze naar huis, dus toen zijn we met de auto gegaan. (minuut of 15, tussenstop bij de apotheek)

De dag erna zijn we voor het eerst een stukje gaan wandelen.

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Met 5 dagen zijn we een heel klein rondje door de buurt gaan lopen, de dag erna naar de supermarkt.

Denk dat Milan 2 weken was toen we voor het eerst naar het winkelcentrum gingen.

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Uit het ziekenhuis na 3 dagen met totaalruptuur en ook kindje wat geel zag (oranje haha)

dus meteen veel gaan wandelen (najaa wat ik kon dan) en na anderhalve week zat ik op kantoor om te werken met onze baby in de box ernaast.

Met dik 3 maanden ergens naar Curacao op vakantie.

Met de tweede had ik nergens geen last van dus meteen lekker wandelen na een paar dagen en met 3 maanden op vakantie met oma mee (papa moest werken)

Toen was ik wel fulltime thuis inmiddels..

5. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Na 10 dagen met de wandelwagen naar het park en de supermarkt (mocht van de kraamzorg al na een week, maar het was vies weer, haha)

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    De zevende dag ff naar de winkels toe. Ik was het binnenzitten echt zat.
    Dag later naar mn ouders en daar meegegeten. (20 min rijden)

7. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Hij kwam na 10 dagen thuis uit het ziekenhuis. Toen hij 11 dagen was zijn we even met de auto naar de winkel gegaan voor een fles, zoontje mee naar binnen in de maxi cosi. Met 13 dagen is mijn man met hem in de supermarkt geweest in de kinderwagen en op dag 14 zijn we samen naar een winkel geweest 30 km verderop met de auto en de baby mee naar binnen in een draagzak. Ik vind het heel wat, want ik had verwacht nergens naartoe te durven met zo'n jonge baby :)

8. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Bij mijn dochter pas na 2 weken, nieuwe broeken kopen. Voor die tijd kon ik niet op of neer door de hechtingen.
    Bij mijn zoontje maar 1 hechting en reed ik na 4 dagen alweer auto, naar het tuincentrum. Even eruit :)

9. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    6 dagen oud, met de auto, half uurtje rijden.

10. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    Met 5 dagen voor het eerst een rondje buiten en sindsdien is ze iedere dag buiten geweest.

owja en bij een week oud zijn we naar een familie"feest"geweest vanwege 60-jarig huwelijk opa en oma van mijn vriend. gelukkig was het dichtbij en met al die oude mensjes erg rustig hahaha

Aangezien mijn schoonouders 50 km verderop wonen en mijn schoonmoeder gezondsheidsklachten heeft gaan wij vandaag met zn 2tjes die kant op. ben benieuwd ons eerste ritje samen!

11. Bri

Bri Niet meer actief

Ik vergat m'n leukste uitje! Toen zoonlief 11 dagen oud was, zijn we voor het eerst met z'n drietjes op pad gegaan. Kraamvisite bij mijn zus, die 6 dagen na mij was bevallen. Vond het echt geweldig om samen op de bank zitten, met allebei een pasgeboren zoontje aan de borst.

12. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    1e kind na 6 dagen wezen wandelen! 2e kindna 3 dagen autorit naar huis van. Het ziekenhuis maar der telt niet! Na 1.5e week wezen wandelen

Deel Deze Pagina