Mijn eerste relatie is stuk gelopen en nu ben ik getrouwd met een andre man. Ik heb voor hem gekozen omdat ik graag mijn leven wilde delen. Nu een jaar verder ben ik erachter gekomen dat voor hem de prioriteit bij zijn familie (niet ons) en zijn werk. Toen ik drie dagen in het ziekenhuis lag is hij niet langs gekomen. Hij heeft toen de tweede avond gebelt meer niet. Nu is hij alleen aan het werk en kijkt niet naar mij om. Zelf was ik al ruim een jaar een alleenstaande moeder en nu voel ik me veel eenzamer dan toen. Het maakt hem niet uit zolang ik hem maar met rust laat. Hij belt mij niet en laat niets van zich horen. We hebben twee kinderen en ik weet niet wat ik moet doen.
hoi wat een verdrietige situatie. kun je met hem praten en uitleggen hoe het voelt, hem desnoods voor een termijn stellen dat er iets moet veranderen? Of evt met een 3e erbij gaan praten. Ik weet natuurlijk niet wat jij uiteindelijk wilt, maar als je verder zou willen zijn dat misschien opties om te proberen echter als niets werkt en hij idd niet naar jou of de kinderen omkijkt zou ik persoonlijk wel actie ondernemen (ultimatum stellen en anders weggaan). Heel veel sterkte ermee
Vervelende situatie. Wat visje al zegt, kan je niet met hem praten? Stel eventueel voor om samen therapie te gaan volgen of iets anders. Maar probeer duidelijk te krijgen wat hij nou wil en hoe jullie relatie ervoor staan en hoe hij het ziet. Als je zo niet verder kan leven en hij wil niet veranderen is het misschien toch het beste om alleen verder te gaan.