wanneer gingen jullie weer uit na de bevalling

Discussion in 'Na de bevalling' started by michellle81, Feb 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. michellle81

michellle81 Actief lid

Sep 4, 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    wanneer gingen jullie weer op stap of uiteten ,zonder de baby ?

liefs michelle

2. kikker28

kikker28 Actief lid

Oct 10, 2007
    302
    0
    0
    zo gauw de borstvoeding het toeliet. en dan bedoel ik even een halfuurtje naar de bieb, of een uurtje de stad in. echt uit geweest ben ik nog niet.

3. kbloem

kbloem Bekend lid

Feb 2, 2009
    854
    0
    16
    Bij ons is het nu carnaval en ben gisteren voor de eerste keer de hele dag zonder haar geweest.
    Is wel even wennen.. :(

Ik vind dat je ook aan jezelf moet denken.
    Dus op het moment dat je echt voor jezelf even weg wil, iets eten,bios ofzo vind ik dat je dat gewoon moet doen.
    Of het nu naar 4 weken of 4 maanden is.

4. Alita

Alita Niet meer actief

nog niet, maar vindt het ook nog niet nodig. Zal wel eens een keer gaan uit eten ofzo, is ook goed voor haar dat ze eens zonder mama en papa is maar nu nog niet! Zie wel wanneer....
    Slapen zal wel nog even duren, ook ivm bv maar wil het ook nog niet..

5. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik stond werkelijk waar op springen, ik wilde er echt weer eens uit. Yelena was toen 2,5 maand oud en toen ben ik gewoon een avondje met mijn vriend wezen stappen in een tent waar ik wel vaker kom en veel mensen ken. Dat was heel leuk, ik heb me goed vermaakt en de volgende dag met een fikse kater Yelena weer opgehaald. Sindsdien ben ik eigenlijk niet meer wezen stappen, alleen een dagje wezen winkelen met mijn vriend.
    Morgen ga ik weer naar mijn 1e concert sinds, uhm...juni 2008! Ik heb er dus veel zin in en het is niet zover weg ook nog eens.

Ik denk dat het per persoon verschilt wanneer je er weer zin in hebt. Bij mij was dat vrij vlot, maar toen was ook gelijk die behoefte bevredigd zeg maar....nu hoef ik niet meer zo nodig uit.

6. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Afgelopen woensdag voor het eerst uiteten zonder onze kleine meid, was een verrassing van me man 2½ jaar getrouwd ;)

Daarvoor wel eens met ze drieen uitgebreid gelunched 8) dat ging perfect.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Afgelopen zaterdag voor 't eerst weer uitgeweest (carnaval! :)), Milan was toen bijna 7 maanden. Vorige maand zijn we wel een keertje uit eten geweest met mijn ouders, broertjes en zusjes. Maar dat noem ik niet echt uitgaan.

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wij gaan zondag met zijn tweetjes shoppen en uit eten. Dat is dan voor het eerst dat we weggaan zonder Tobe. Over een maandje zal ik denk ik wel weer een keertje echt gaan stappen met vriendinnen. Zou nu op zich ook al wel kunnen, maar de drang is nog niet zo groot.

9. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ben al 2x met vriendinnen uit eten geweest en aanstaande zaterdag ga ik met mn mannetje winkelen en daarna uit eten. De jongens gaan logeren bij opa en oma, dus zondag lekker uitslapen :D

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Met 5 maanden.. we hadden bruiloft en Esmee bleef logeren bij opa en oma.. Wel eens appart weg geweest maar nooit eerder met zijn tweeën..

11. manytroubles

manytroubles Actief lid

Dec 9, 2006
    357
    0
    0
    Wij gingen voor het eerst samen uit eten toen Lotje 3 weken oud was. Zij logeerde toen bij opa en oma.

Manytroubles

12. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Toen onze zoon 4 maanden oud was zijn we naar een personeelsfeestje van het werk van mijn man geweest. Dat was meteen een hele dag.
    Toen hij 6 maanden was heeft hij voor het eerst een nachtje ergens anders geslapen.

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Uhhmm... Wij nog steeds niet hihi. Heb er ook eigenlijk niet zo heel erg veel behoefte aan.

Ga wel eens boodschappen doen met mijn moeder, zonder Sasha, telt dat ook?

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Toen Levi een maand of 4 was zijn we samen naar de bios geweest.
    Toen durfde ik het wel aan om mijn zusje te laten oppassen omdat ik inmiddels wist dat de kans klein was dat hij wakker zou worden.

15. augustus

augustus Niet meer actief

5 weken naar de bevalling moest ik echt ouderwets een nachtje stappen. Rosalie naar oma gebracht en wij kwamen 's morgens om 8 uur thuis :confused: Ja ik had het echt ff nodig :D

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    eh.... de laatste keer dat wij uit zijn geweest was nog voor de zwangerschap van Sven haha

daarna nooit weer. wil wel heel graag, dus zodra de bv het toelaat gaan we naar de bios of zo.

wil ook wel graag een keertje alleen met mijn mams, zonder kinderen de stad in. zal ook rond die tijd zijn ;)

17. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik was 3 weken na de bevalling (keizersnede) jarig, dus toen gingen met z'n drietjes uit eten bij de Griek - weliswaar van 18:00 tot 19:30 uur, maar toch leuk en lekker (en ik gaf borstvoeding onder een sjaal.)

Zes weken na de bevalling stond ik in Paradiso, voor een te gek concert. Mét stuwing, cuppie E, maar zó leuk om weer eens uit te zijn met vriendinnen :D

18. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

3 weken na de bevalling van Robyn had ik een feestje van mijn werk waar ik heengegaan ben. Was erg gezellig, was pas om 3uur thuis.
    2 maanden na de bevalling ben ik met een vriendin gaan stappen.
    En pas afgelopen zaterdag ben ik met mijn vriend naar een verjaardag geweest, en hebben we Robyn bij de oppas gelaten (wel nadat we haar in bed hebben gelegd), voor het eerst dat we zonder haar weggeweest zijn.

19. GL013

GL013 Bekend lid

Sep 27, 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Toen Simon 6 weken was, zijn manlief & ik weer ouderwets gaan stappen. Sindsdien sowieso 1x per maand, de laatste paar maanden niet omdat ik het nu niet meer trek...
    Maar, zodra ons meisje er is en ik me weer goed voel, gaan we weer lekker stappen hoor!

20. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Toen Fae 7 weken was zijn we op onze trouwdag uit eten geweest in een wokrestaurant. Dus na 2,5 uur waren we weer thuis. 2 weken later zijn we zo nog eens naar een etentje op m'n werk gegaan, ook maar een paar uurtjes.

En de keer daarna dat ik zonder haar was, is vorige week pas geweest, dus toen ze 7 maanden was ;) en oooh toen viel het eigenlijk best hard tegen. Toen miste ik haar toch wel erg.

Share This Page