Na een maandje. Nu gaan we 1 keer per jaar samen paar dagen weg. En eens in de 2 maandjes s avonds. Verder naar feestjes nemen we hem gewoon mee.
Aanstaande dinsdag heb ik een etentje met collega's, dus ga ik zonder mijn poppetje op stap! Ben benieuwd! Maar goed, alvast wennen voor als ik over 2 weken weer moet werken! Maar echt stappen enzo?! Nou nee, daar wil ik nog niet aan denken! hihi!
Ik ben na acht weken een dagje naar de sauna met mijn man geweest. De baby bij mijn moeder gebracht met flesjes afgekolfde melk. Ik ben in totaal tien uur weg geweest. Tussendoor afgekolfd, maar ik was blij dat mijn baby weer live kon drinken. Ik ben niet zo'n ster in kolven en mijn borsten mochten wel weer eens goed geleegd worden. Verder was het een groot succes, heerlijk om even weg te zijn!
Afgelopen vrijdag ben ik naar een verjaardag geweest in een cafe (met 8 weken dus) en eigenlijk viel het me heel erg mee. Manlief was thuis en ik heb geen 1 keer gebeld! Gister zijn we samen wezen winkelen en eten en mijn moeder paste op. Viel me wederom heel erg mee. Ik heb 2 keer gebeld. Moet wel zeggen dat het ontzettend leuk was om weer thuis te komen
Ik ging zelf stappen na een week of 6. Na 8 weken zijn we met een vriendengroep een weekendje weg geweest, baby naar opa en oma. Vond dit even moeilijk maar genoot er ook van. Ik denk dat het heel belangrijk is dat je zelf ook leuke dingen blijft doen. Ik kan geen leuke mamma zijn als ik thuis weg zit te verpieteren. Ik ga echt niet elke week meer stappen, maar 1x per maand een drankje in de stad moet kunnen vind ik. Maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.
Toen hij 7 weken was gingen we 's avonds uiteten vanwege de bruiloft van me zus.Opa en oma kwamen oppassen bij ons thuis.Maar heb tranen met tuiten gehuild terwijl we na 3 uurtjes alweer thuis zouden komen. En uit logeren toen was hij 6 maanden en gingen we lekker samen stappen,toen kon ik me pas echt vermaken.
Met 5-6 maanden geloof ik. Ze had al wel eerder bij opa gelogeerd, maar dan altijd met ons erbij, gingen we daar gezellig een spelletje doen. Sindsdien gaan we wel elke 1 a2 maanden een keer uit.
Jeslyn was 6 maanden oud toen ze voor het eerst uitlogeren ging, mijn oudste was bij haar vader, ik en me vriend naar verjaardagfeestje, volgende middag kwam ze pas thuis, ik vond even fijn! Had echt hard nodig om aan mezelf denken, van 1 uur snachts tot volgende dag 9.45 uur uitgeslapen, had hard nodig, heb nooit meer uitgeslapen voordat ik zwanger werd!
Na 8 weken stond ik op Decibel. (een dance festival wat duurt van 11.00 tot 23.00u) Ben in de hele zwangerschap bewust niet op stap geweest dus kon wel weer een dagje stappen gebruiken. ha ha
Daan is met 9 weken voor het eerst uit logeren geweest omdat het echt moest we waren allebei getuigen dan kun je niet effe je handtekening zetten en wegwezen zou wat wezen trouwen. Roos pas vorige week dus 7 maanden
Toen Tess 5 dagen oud was moest en zou ik de stad in ( op donderdagavond). Ik had al 5 maanden volledige bedrust gehad en wou er zo graag weer uit. Dus ben ik heerlijk met manlief wezen shoppen terwijl mijn broer en schoonzus op Tess pasten. Toen Tess 3 weken was heeft ze bij mijn schoonouders gelogeerd en zijn wij naar de film geweest en uiteten. Met 6 weken heeft ze bij mijn ouders geslapen zodat wij een avondje konden stappen. Verder slaapt ze bijna elke week van maandag op dinsdag bij 1 van de oma's.
Ik was denk ik voor de eerste keer weer een keertje uit, en dat was met de zomerfeesten hier in nijmegen, toen was chayenna een half jaar, maar dat is alleen weer tijdje terug want chayenna is alweer 2, wat gaat het snel zeg:O
Ik ben toen Tygho 12 dagen was na een bruiloft geweest terwijl mn moeder oppaste.. Voelde me dan ook prima meteen na de bevalling
Ben nu 3 weken terug bevallen, en mijn plan is om koninginnennacht eens lekker te gaan stappen! Vriendlief blijft dan thuis, en nu mag ik weer eens de bloemetjes buiten gaan zetten! Heb er echt heel erg veel zin in, ben erg blij en opgelucht dat alles goed is gegaan met de bevalling, en achter de rug is. Daarom denk ik dat ik er zo ook heel erg van kan gaan genieten.!
Zijn afgelopen zaterdag met z'n 2-en naar het theater geweest, dus na nog geen 2 weken. Tja, toevallig een hele tijd geleden al kaartjes gekocht. Die kleine een paar uur naar oma, wel vreemd hoor.
het weekend van pinksteren voor het eerst pas weer naar pinkpop. nog niet echt eerder de behoefte gehad.... hou ook niet zo van kolven, maar ben nu aan het afbouwen dus die "zorg" heb ik dan ook niet meer. heb wel weer zin in een lekker biertje das dus ook al meer dan een jaar geleden....