Wij gaan vannacht om 4 uur met de auto naar Berlijn. Dat zijn ongeveer 6 uur rijden. We maken 3 stops. Onze kleine is bijna 10 maanden.. Hebben jullie ervaringen ermee??? Groetjes Jennifer
Mn zoontje begint al te krijsen als we 10 minuten onderweg zijn. Hij wil alleen nog maar kruipen, staan , lopen en klimmen. Maar vaastgebonden zitten in een autostoel vind hij 10x niks!
Ik denk dat de kleine het grootste gedeelte van de rit wel slaapt hoor. Wij hebben een kinderstoeltje die je ook een beetje in ligstand kan zetten. Je zou kunnen stoppen wanneer je kindje wakker is en dan ff de benen strekken, iets eten en drinken en weer verder. Ik denk dat je er niet te veel tegen op moet zien. Speeltjes mee in de auto en ze zijn snel tevreden. Over drie weken ga ik zelf naar Dusseldorf, dus dat is ook wel een eindje rijden. Ik voorzie geen problemen. Veel plezier in Berlijn, super mooie stad!
Ja ik heb er zin in. Jamie kruipt wel en begint met stappen maar hij is een heel rustig kind en normaal slaapt hij ook altijd in de auto al hoeven we maar even weg hahaha...En in de wagen zit hij ook altijd stil en kijkt overal rond
We zijn al een aantal keer weg geweest met dochter en het ging altijd goed. Het laatste stuk was ze weleens een keertje boos, maar verder vindt ze het wel best. Ze slaapt vaak in de auto. Verder luistert ze graag muziek en eet ze graag in de auto. Ik heb haar 1x koekjes gegeven in de auto en nu wil ze steeds eten in de auto... Alleen op lange ritten doen we dat hoor, korte stukken begint ze er zelf ook niet over. Ze heeft het blijkbaar in de gaten.