Jeetje dat is wel erg balen allemaal! Zijn er nog wel goede zaadcellen over dan, nu hij antistoffen aan maakt?
Zijn er nog meer meiden die mee willen kletsen over gonal-f, of andere hormoon spuiten? Ik ben namelijk erg benieuwd naar ervaringen... Liefs!
hey vlinderrr ik spuit nu ook al meer dan 6 maanden gonal-f en je begint vanaf dag 3 te spuiten op cd 10 kom je voor de 1ste fm en meestal is er dannog niet iets te zien.. dan op cd 15 weer een fm en dan zie je wel wat activiteit... als het eitje 18mm is zet je de pregnyl dan anderhalve dag later de iui (heb ik nu pas de eerste gehad) als je geen iui hoeft dan klus je dus op de dag van de pregnyl en de dag erna... ik heb helemaal geen bijwerkingen van de gonal-f ja soms een beetje meer moe maar voor de rest helemaal niks... ik zit nu op het wachtbankje en mag woensdag testen.... xxxcindy
oh ja je hoeft alleen de eerste keer voor een uitgangs echo te komen hoor! de maanden erop niet meer.. dan moet je gewoon zorgen dat je genoeg gonal in huis hebt zodat je meteen op cd 3 weerk kunt beginnen...
Hoi Cindy, Nog even volhouden dus tot woensdag. Heb je al een bepaald gevoel of je eventueel zwanger zou kunnen zijn? Ik hoop voor je dat het positief is! JIj moet dus op dag 10 voor een fm en dan pas op dag 15? Mijn gyn had het over, om de dag. Ligt misschien ook wel aan de grote van het eitje? Ik heb idd IUI, en jij?? Liefs!
ja wij hebben 3 febr de eerste iui gehad... en ja ik zelf denk wel dat het nu raak is heb al 6 dagen boven de wc gehangen wisselende stemmingen enzo... maar goed je lichaam kan je goed voor de gek houden he... maar dit keer zeg ik echt ik denk het wel hahaha... we gaa gewoon voor een posi test he... xxxx
@ Vlinderr, ik slik normaal niks, want spuit al maandenlang met Gonal F. Ik krijg dus gewoon een eisprong met injecties. Helaas niet met de Clomid
Hier elke maand dus uitgangsecho. En die van mij was vandaag. Mag dus niet beginnen ivm een cyste van 3,8cm. Er zijn bij ons na bewerking nog wel wat zaadcellen over. Genoeg voor iui in ieder geval. Moeten het wel opvangen in speciale vloeistof. Door de antistoffen plakken de zaadjes aan elkaar en kunnen ze dus niet zwemmen.
Hier ook elke maand een uitgangsecho. Bij mij heeft het te maken dat ik iedere maand posi (licht posi) teste, maar mijn slijmvlies iedere keer losliet incl. vruchtje. Daarom heb ik nu nog meer Popgynova en Utrogestan (Progynova maakt het slijmvlies dikker en Utrogestan zorgt dat na de eisprong het slijmvlies stand houdt(.
Dat is helemaal balen babii lijkt me. Zwanger zijn en het dan niet houden. Hopelijk werkt het zo wel.
ik krijg iui omdat het op de normale manier met de gonal niet aansloef er groeide wel een ei maar raakte niet zwanger... nu nog 1 keer iui dan de hsg dan nog 4x iui en dan over op ivf... ik heb ook pco maar op een milde manier ,maar pco is pco vind ik...
Ik vind de IUI doodeng . Niet alleen omdat je maar eenmalig geinsemineerd wordt (wat al weinig is). Maar omdat je normaal 2x klust, dag van de injectie en dag na de injectie. Dan ligt er tweemaal zaad op de loer zeg maar. En bij IUI wordt het rond je ei ingespoten en ligt er dus amper wat op de loer. Ben veels te bang dat we naar IVF moeten
Ik vind de IUI doodeng . Niet alleen omdat je maar eenmalig geinsemineerd wordt (wat al weinig is). Maar omdat je normaal 2x klust, dag van de injectie en dag na de injectie. Dan ligt er tweemaal zaad op de loer zeg maar. En bij IUI wordt het rond je ei ingespoten en ligt er dus amper wat op de loer. Ben veels te bang dat we naar IVF moeten Let maar niet op mijn gezeur hoor, het is me angst maar!
babi er word ook geadviseerd de avond voor iui te klussen en de dag van de iui kan geen kwaad hoor... en anders niet de dag voor iui maar die dag er weer voor hahahaha
@Zonnetje1980...Wat balen dat er een cyste zit! Wat moet je nu dan? @Babii...Wat lijkt me dat frustrerend, dat er wel een vruchtje is, maar dat deze telkens loslaat! Ik hoop voor je dat de med. aanslaat! Ennuh, zeuren doe je niet. Lijkt me zelf ook vreselijk/eng om IVF te moeten doen. Hoop dus ook niet dat dat ooit nodig is! Maarre.. als je vruchtje loslaat, dan kan dat toch ook met IVF? Of zie ik dat verkeerd? @Babyhope...PCO is idd PCO. Zie het verschil ook niet tussen een actieve/erstige, of milde vorm. si al vervelend genoeg om het te hebben, toch?! Vandaag weer naar de gyn geweest. Ben vanavond weer begonnen met een kuurtje Provera van 7 dagen. Wanneer ik og. ben moet ik bellen en krijg dan op dag 3 een uitgangsecho...en kan dan hopelijk starten!