Wie ook onder behandeling bij vk Maasstadziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dancer4fun, 3 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Vroeg me af wat de ervaringen zijn, van diegene die in de vruchtbaarheidkliniek van het Maasstad ziekenhuis onder behandeling zijn. Of zijn geweest.

Mijn vriend en ik zijn daar nu 1 keer geweest omdat zijn zaad van slechte kwaliteit is. De volgende afspraak is pas 3 maart. En dan horen we de uitslagen van alle gedane onderzoeken. Wat dan de volgende stap is en hoelang we dan moeten wachten weet ik niet.

Was aan het zoeken op internet wat ervaringen zijn van andere stellen die daar geweest zijn maar kon niets vinden . Vandaar dit topic

2. hoi hoi,
    ik ben ook onder behandeling in het maasstad, maar ben nu nog maar 1 keer geweest en over twee weken de volgende afspraak. Moet zeggen dat ik het daar erg fijn vind en zo anders dan waar ik eerst was!

Ik hoor de 17e meer over een operatie en dan verdere behandelingen..

Ik hou het topic in de gaten ;)

3. Ren

Ren Lid

28 okt 2009
    60
    0
    0
    Rotterdam
    hoii..

Niet in het maastad ziekenhuis maar wel dichtbij... Ikazia..

@ Einad: Waar zat jij eerst dan als ik vragen mag?

4. @ ren in vlissingen..... spannend zeg zie dat je nod morgen is!

@ dancer, welke gyn heb je nu ?

5. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    dr verhoeff. Heb hem pas 1 keer ontmoet , dus kan verder nog niet zeggen of hij goed is of niet. Vond wel dat hij humor had.
    Hij deed inwendig onderzoek en begon met: "nou je hebt in ieder
    geval een baarmoeder" vond het wel grappig toen hij dat zei.

einad heb je ook zo'n lange wachttijd? bij mij zit er 2 maanden tussen de afspraken.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik dacht al...vk? Op dit onderdeel?
    Maar daar bedoel je vruchtbaarheidskliniek mee.
    Op het forum wordt vk normaal gesproken gebruikt voor verloskundige ;)

7. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    #7 dancer4fun, 4 feb 2010
    Laatst bewerkt: 4 feb 2010
    had het afgekort anders , niet bij nagedacht dat het meestal als verloskundig wordt gebruikt. ik zal kijken of ik het kan veranderen.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee joh, lekker laten staan!
    Ik was alleen heel verbaasd en dacht dat het niet goed stond hier ;)
    Je kan het zelf niet veranderen maar als je dat toch graag wilt, kan ik dat wel doen hoor. PB maar als je hem anders wilt.
    Het hoeft echt niet hoor!
    Elmo

9. @ dancer, ik heb een vrouwelijke gyn, dr. v m. Bij mij zit er 5,5 week tussen, moet over twee weken weer ben heel erg benieuwd!

10. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Bij de eerste afspraak had de arts het over ivf. Van de week had ik hem aan de telefoon voor de uitslagen van de testen die hij had laten doen. Ik heb toen niet alle uitslagen gehad. Wel weet ik dat de uitslag v/h zaadonderzoek iets beter is dan de vorige keer. Maar helaas nog ver onder de norm. De arts zei dat het evt. wel geschikt zou zijn voor iui.

Dus nu even afwachten wat het gaat worden. Heb het op internet opgezocht en het is sterk afhankelijk van de kwaliteit v/h zaad, welke behandeling ze gaan doen.

Hopelijk krijgen we bij de aankomende afspraak te horen dat de rest van de uitslagen goed zijn en dat met mij verder ook alles in orde is(dat hoop ik echt heel erg) en dat we snel aan de beurt zijn voor volgende behandelingen.

11. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoi meiden,

Ik zit ook bij het Maasstadziekenhuis en heb IVF gehad daar.
    Mijn gyn is ook vrouwelijk en dezelfde als Einad heeft. Dr v.M.

Ik vind haar heel erg aardig en goed, ze had direct door wat ik nodig had. heel goede diagnose gesteld. Op de IVF afdeling zijn ze allemaal heel erg aardig, ze verzorgen je echt goed. Ook heb ik later moeten bellen naar het ziekenhuis omdat ik (wat later bleek) een gedraaide eierstok had gehad. Maar zelfs door de telefoon helpen ze je dan echt goed! hele vriendelijke mensen en vond ook de behandeling goed. Maarja was ook weer mijn eerste IVF en heb nergens anders ervaring...

Deel Deze Pagina